Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Első autónak VW Passat?

Első autónak VW Passat?

Figyelt kérdés
5 éve teszek már félre saját járműre, és most végre összegyűlt 800.000 forint, amiből már lehet válogatni. és piszkosul tetszik ez a típus. Véleményt szeretnék kérni megéri-e ilyet venni.
2017. jan. 14. 04:05
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
47%
Ennyiért benzines B5 vagy B5.5 Passatot kapsz értelmes darabot, de akár egy jobb állapotú dízelt is kifoghatsz. A sok idiótának nem kell hinni, ezek baromi jó kocsik (a korosztályukban és kategóriájukban természetesen). De inkább az lenne nekem is az észrevételem mint többeknek. Havi 10.000ből tankolni se nagyon lehet, nem hogy még biztosítás, fenntartás, kötelező szervíz, esetleges javítások stb stb
2017. jan. 14. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
Én ajánlom, csak félek hogy még tankolni sem lesz pénzed (A takarékos dízelt sem), és azért ezekre néha költeni kell.
2017. jan. 14. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:

Nem bántásként mondom de nem a te kocsid!

Bármikor 100-200ezres kiadások lesznek vele(turbo, üzemanyag ellátás, futómű, elektromos extrák, dsg váltó, stb.)

Én úgy gondolom 1havi na jó max 2 havi fizetésnél drágább autot nem szabad venni!

Felsőkategóriát súroló és abba beletartoz autót meg csak akkor ha vagy szerelő a szakmád és évi max 10ekm t jársz vagy céges kocsi és a cég fizeti vagy simán 500 felett keresel!


Én havonta tankolok 1tank benzint az kb. 30eFt és kb. 600km re elég ezt szorozd be 12vel és évi futást meglátod mennyi, szinte semmi! Mikor vásárlás után műszakira elvittem a kocsit kb. a futóműre 50% kedvezménnyel annyi ráment alkatrészre amennyi volt az autó lelakva bontószökevényként!


Ha a patika kocsit se gondozod 1év max és az is 200ezres bontószökevény lesz, ha passzát, ha e merci ha ötös bmw ha áááudi ááá6, stb.

2017. jan. 14. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:

5 év alatt 800e ft. akkor 150/ év.


na annyi a garnitura gumi, marad valami de fékbetétet nem cserélsz..

van mellette biztositás gépjarmuadó, uzamanyag, muszaki vizsgák, javitás amik párszor az éves keretedet viszik el.


háát őő :) vegyél, de légyszives ha nem tudod fenntartani támaszd le a fa mellé, és ne gyere ki a közutra mást veszélyeztetni :)

2017. jan. 14. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:
16%
Ha jó autó lenne nem kéne rá évi 200 at költeni. Fostalicska ,ha ingyen dobnák utánam sem kéne vw
2017. jan. 14. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:

A többsége széthajtott roncs.

Drága a fenntartása, ennyi megtakarítással semmiképp nem ajánlott.

2017. jan. 14. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:

Nem értem miért sok az évi átlag 200000.

gy garnitúra normális minőségű gumi 80000, vizsga 20000, első féktárcsák +betétek 40-60000, olajcsere szűrőkkel 30000 körül... és csak kopó dolgokat soroltam fel.

Akadnak futómű javítások, akku....

Ne egy swiftből induljunk ki

2017. jan. 14. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:

Alapvetően évi 150e-ből évente simán fent lehet tartani egy 1.9tdi passatot, ha megfelelő állapotú. Gumit és féket a legegyszerűbb megnézni egy használt autón,hogy jó-e vagy sem. Úgy írjátok ezeket mintha évente kellene cserélni őket.


Viszont ha csak 800e van az egész autóra, akkor abba a b5 passat nem fér bele mindennel együtt, ha ezen felűl van még az átírás meg miegyébb akkor már lehet találni jót.

2017. jan. 14. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:
Nem biztos, hogy elviszi az évi 200-at, de ha annyi nincs rá, akkor nem vágnék bele. Lehet olyan év, mikor semmit nem visz el, és lehet olyan, mikor 500-at. Lengőkarok cseréje durván 100ezer elől, lendkerék+kuplung: 200, turbó, adagoló, fékek, gumik, vezérlés, akksi... Nyilván ezek nem egyszerre lesznek esedékesek, de közel 20 éves autóról beszélünk. Bármikor befigyelhet még egy elromló klímakompresszor, leeső oldalablak, generátorfelújítás, kerékcsapágy, berohadt fék, stb. Erősen függ a kifogott példány állapotától és használattól is, de olyan autó nincs, amire nem kell időnként költeni. Aki ezt mondja, az hazudik, vagy az autója állapota tükrözi is, hogy mennyit fordít rá. Aki évi 150ezret tud félretenni úgy, hogy nincs autója, az ne vegyen autót! Ebből 50-et elvisz az adó és a biztosítás, a maradék 100 az 5 tank üzemanyag, az évi 5000 km futás egy TDI esetén, benzines esetén még annyi sem. És akkor még nem számoltunk műszaki vizsgával, és még kopó alkatrészek cseréjével sem, nemhogy meghibásodással.
2017. jan. 14. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!