Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Megéri a 2016-17-es SUV-ket 3...

Mentos kérdése:

Megéri a 2016-17-es SUV-ket 3 hengeres motorral venni?

Figyelt kérdés
Csak benzin motor jöhet szóba, és olyanokra gondolok, mint a peugeot 3008, ford ecosport illetve más 3 hengeres autók, megéri ezekbe belerakni a kisebb motort ?

2017. jan. 24. 12:13
1 2
 1/11 A kérdező kommentje:
még a suzuki sx4-cross ami szóba jöhet
2017. jan. 24. 12:20
 2/11 anonim ***** válasza:
100%

Nem.


A 3 hengeres motorok elmentek anno a kis 1 tonna alatti autókba,szívóként,jó rövid váltóval városi cirkálónak.

Nem mentek rosszul a számokhoz képest,viszont egy putri 4 hengereshez képest is undorító volt a járásuk,iszonyú kicsi alapjárati nyomaték,és fogyasztásban sem vert köröket a 4 hengeresekre.


Ma ezzel szemben nem ez megy,hanem kihegyeznek turbóval egy ezres 3 hengerest,belerakják szinte mindenbe,összecsalnak vele egy szép mérést,így kisebb az EU-s bünti,meg gyönyörű a katalógusadat.

Az már nem a gyártó problémája,hogy a gyakorlatban hogy szuperál a dolog.

És akkor még tetőzhető is a baj,ha az ember márkaszervízbe hordja,meg ha elhiszi az gyári olajcsere periódust.


Ford,Suzuki,BMW,VW édes mindegy melyik csinálja,mindegyik egy zsákutca,legfeljebb annyi különbséggel,hogy vannak olyanok,amik tele van gyerekbetegségekkel is.


Amíg lehet kapni tisztességes méretű és hengerszámú szívóbenzineseket,addig azokat érdemes megvenni.

2017. jan. 24. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
értékelem a válaszodat, én is negatívumként fogadtam, mikor megtudtam hogy mindössze 3 henger van, de a turbót az nagyon tolják előre,hogy milyen jó is az
2017. jan. 24. 12:35
 4/11 anonim ***** válasza:

Nyugodtan megveheted, teljesen jo motorok azok is.


Aki azt irja hogy ezek a 3 hengeresek tul vannak huzva az nem sokat tud a belsoegesu motorokrol :) Mennyi a fajlagos teljesitmenyuk? Literenkent 100-130Le? Az lofax.

2017. jan. 24. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 veterán vas ***** válasza:
100%

Ajánlani tudom a benzines 4ütem-3hengeres megoldásokat mindazoknak:

- akik fájdalom nélkül akarnak megválni a régi típusú amalgám fogtöméseiktől,

-akik vesekő problémákkal küzdenek, de félnek a műtéttől, és természetes úton szeretnének megtisztulni, -akiknek mindegy az utazási komfort, csak az a lényeg, hogy a szomszéd lássa, hogy autója van.


Az említett konstrukció tervezőjének pedig azt kívánom, ilyen motorral szerelt személygépjárművet használjon az emberi kor legvégső határáig. :D

2017. jan. 24. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 Donald J. Trump ***** válasza:
0%
Az SUV önmagában is hátrány főúton vagy autópályán történő közlekedésnél, hát még 3 hengerrel. Max. ha kistelepülések között kell ingázni rossz utakon. Kisautókba egyébként szuper megoldás a 3 henger, de az a méretkategória, amiről te álmodozol már megkíválja a sor4-et.
2017. jan. 24. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%
Ezeket a 3 hengeres varrógépeket megtervezni is kar volt nem hogy legyartani!
2017. jan. 24. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

problémás lesz mint a diesel, de legalább nem lesz takarékos..


elee ezt a suvot nem értem, mondjuk a peugeortra rákerestem miért jó ha az autó magas ?

mert a csomagoknak nem, mert ki az aki a feje fölé pakol ?? De maga alá se pakol. csak nő a légellenállás, fizeti az üzemanyagot, mert egy szekrénnyel utazik.

2017. jan. 24. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
A Ford 1.0 háromhengeresét például nagyon dicsérik, hogy jó motor, és eddig elég megbízhatóak.
2017. jan. 24. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%

ember, nezzuk miért nem szeretünk dieselt venni.


1 Befecskendező magasnyomasu rendszer, drága, meghibásodik.

2 Turbó, meghibásodik bár dieselnél tervezési hiba

3 kettős tömegű lendkerék behal. bár már sok nagy benzinesben is van.



Erre itt a kis benyás hasonlo injektorokkal magas nyomással, csak itt ha behal az injektor es pl kevesebbet szalit szegeny keverékes lesz egy henger, voila lehet motort javitani.. a dieselnél meg semmi baja se lesz csak időbel nem megy :)


2. Turbó.. Hohóó a benzin égéshője sokkal magasabb, több terhelés a turbónak.. yess, ami a dieselben 300e kmt elment, majd nézzük meg a benzinesben


3. még az is van benne :)


Kb ennyi, erre jön hogy alapjáraton takarékos, terhelésen nagyon meleg van a hengerekben, hűteni kell, párolgás hőelvánással jár, tehát, tuldúsít, benzint pazarol..


Kész is a fullos takarékos megoldás.. Mig érinted a gázt takarékos, pont jó a tesztutra a katalogusadathoz.. de elkerülném..

2017. jan. 24. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!