Megbánnám ezt az autóvásárlást?
Jó sok Km van benne, de persze autóvásárlásnál nem ez az első szempont. Nem tudom így milyen lehet az autó, de ha tényleg jó állapotban van akkor még egy ideig fogod tudni használni, csak azért számolj vele hogy ilyen autóknál sok apróbb hiba lesz, meg meghibásodott alkatrészek, akár csavarok, tömítések amiket ha nem is egyszerre, de apránként cserélgetni kell.
Ha ennyit futott akkor tuti hogy jártak vele akár külföldre is ami nem hátrány mert volt bőven használva az autó tehát nem csak ott állt a garázsba vagy a szabadba akár napokig.
Az sem jó vétel ha kevés km-rel vesz az ember olyan autót amit alig használtak. Én alaposan átnézetném a gépet mindenféleképpen.
De ha csak munkába akarsz vele járni akkor ezért a pénzért kapsz már G Astrát 1.4 esek elég jó gépek, vagy egy Swiftet is vehetsz akár, esetleg még egy Fordon is elgondolkodhatsz bár azokhoz már állítólag drága lett az alkatrész.
Én azért olyan autót vennék amit fenn is tudsz tartani, mert használt autóknál biztosan fogsz költeni szervizre ha nem is rögtön de fél, egy év múlva biztos.
De ha nagyon ragaszkodsz a Hondához akkor kérdezz rá milyen gyakran volt szervizelve miket cseréltetett ki rajta az elmúlt 2-3 évben stb... De mindenképp vigyél magaddal egy hozzáértőt aki tényleg a tudásához megfelelően tud adni véleményt. Én mocskosul alaposan meggondolnám ezt a vételt, lehet hogy akár 1 évig el leszel vele, de lehet hogy pár hónap után átkozni fogod és szabadulnál tőle.
évi 26-27000 km, ez elég reálisnak látszik. És valószínűleg nem is volt visszatekerve.
A kötelező szerviz elvégzés még nem jelenti azt, hogy jó állapotban van! Így lehetetlen megmondani ráfizetsz-e!
"A kasznija hibátlan kívül belül."Ez szinte hihetetlen egy ilyen korú japán autónál.A futásteljesitménnyel nem igazán foglalkoznék,főleg ha van előzetes szervízmúltja.
Hasonló korú Mazdát hajtok már 6. éve, a futásteljesitményről annyit, hogy a pedálokon már lassan a vasat taposom, váratlan szerkezeti gondok még sem gyötörnek. Gyanítom, 2.0,azért egy 10-es átlag majd befigyel átlagban.
Márkaszerviz, kb. 17e, sok mindent megtudsz, de nem mindent.
Gari nincs a leírtakra.
Én nem nyúlnék bele, ez tipikusan az az óraállás, amitől kezdődnek az igazán költséges és jóformán elkerülhetetlen hibák: szinkrongyűrő csere, kuplung, turbó, kopott motorcsapágy, olajpumpa, repedt hengerfej, gyakorlatilag minden, amitől megy az autó.
Az ehhez hasonló ,,400ezer km van benne, de most cseréltük ki ezt meg azt" típusú hirdetésekről nekem mindig az jön le, hogy rádöbbentek, hogy ezt az autót most kell eladni, amíg nem visz el még több pénzt.
"szinkrongyűrő csere, kuplung, turbó, kopott motorcsapágy, olajpumpa, repedt hengerfej,"
De hisz ezek a hibák, a vásárlás előtt mind szűrhetőek!
A futómű az nehezen, főleg, ha vannak kapcsolt összetevők,és ha csak gyári forrásból, az már fájdalmas lehet.
Nem is arról van szó, hogy szűrhető-e vagy sem, hanem arról hogy elkerülhetetlen és ennyi kilométer után már vészesen közel vannak.
Lehet, hogy csak a 450 ezrediknél kell majd pár százezret költeni rá és akkor ott tartasz, hogy vettél magadnak 1 millióért 50 ezer km-re egy széthajtott autót, nagyszerű üzlet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!