Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi történik akkor amikor az...

Mi történik akkor amikor az autó álló helyzetből pörgő kerekekkel indul el?

Figyelt kérdés
Úgy értem, hogy ilyenkor a váltóban mi történik?mi mozog? és mi az ami sérülhet rajta? Nem tudom elképzelni ilyenkor hogy mit csinál a váltó, és mi sérülhet meg benne amikor a kuplung teljesen be van nyomva, meg a gáz is, és majd a kuplungról leugranak. Ugyanígy az automatánál is érdekel a dolog, ott a féket meg a gázt nyomják együttesen és majd felengedik, és úgy indul az autó.

2017. ápr. 27. 22:25
 1/5 anonim ***** válasza:
76%
Ugyanúgy viselkedik a váltó, mintha a kerék nem csúszna, hanem gördülne.
2017. ápr. 27. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 JulesTS ***** válasza:

Eltolja a ferdefogazasu fogaskerekeket a tengelyen, fogak letornek a fogaskerekrol, diferencialmubol kitornek a bolygokerekek, feltengelykihajtasnal szetmegy a csuklo, szetszakad a kuplungtarcsa, tengelyek tornek. Eddig ilyenek tortentek velem... Szemlelteto kepeket itt talalsz:

[link]

2017. ápr. 28. 05:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
A motor a valto meg az egesz kihajtas kap egy oriasi utes szerű igenybevetelt,amit hogy ha gyakran csinalsz annak az lesz a kovetkezmenye hogy valami törni/deformalodni fog
2017. ápr. 28. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Minden pont ugyanúgy történik mint egy "normális" elindulásnál, azzal a különbséggel, hogy a nagy gáz hatására nagyobb erők ébrednek az egész hajtásláncban, ami egyrészt azt eredményezi, hogy minden elem nagyobb terhelésnek van kitéve (ezt vagy elvieslik vagy nem), illetve a kerék és az aszfalt közötti tapadás már lesz nem elég, így a hajtott kerék gyorsabban fog forogni mint rendes elinduláskor. Konyhanyelven.
2017. ápr. 28. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Az a darabokra hullás ami a fotókon van csak akkor jelentkezik, ha olyan autót fogsz ki amit előtte százszor széthajtottak már így. 1-2 ilyen elindulástól egy normális autónak nem lesz semmi baja. Más téma, hogy értelme nincs, mert a pörgő kerékkel pont lassabban gyorsulsz.


Automatánál nem kell féket nyomni, ott csak rárúgsz padlóra a gázra és annyi. Féket akkor nyomnak hozzá, ha feltétlen hátsógumit akar füstölni. Természetesen ott a gumival együtt a hátsófék is szarráég, hacsak nincs egy külön pedál rá ami csak az első kereket fékezi ilyenkor.

Illetve akkor nyomják a féket, ha a turbót fel akarja pörgetni, de ilyenkor csak kis gázt ad, majd padlóz és féket felenged egyszerre. Féket és gázt padlóig nyomni nem is engedi a legtöbb automata már. Meg értelme sincs.

2017. ápr. 29. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!