Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen esetleges hibákkal...

Milyen esetleges hibákkal érdemes számolni 2. 0TFSI motor (Golf V GTI) vásárlásakor?

Figyelt kérdés

7-8 ezer euró közti modelleket nézegetek, de mielőtt belevágnék, szeretnék felkészülni rá. A kérdésem arra irányulna, hogy az ilyen 100-200E km közt futott modelleknél mennyire kell félni esetleges turbómeghibásodástól, lendkerék cserétől, kokszosodástól vagy csak általános motorkopástól? Olajfogyasztástól mennyire kell tartani? Olvastam hogy 1000 km/ 1 liter az még a gyári előirt maximum, de a tapasztalatoknak jobban örülnék.


Neten mindenhol csak az 1.2, 1.4 meg 1.8TSI hibáiról találok infót.


Köszönöm előre is a válaszokat!



2017. jún. 23. 16:08
 1/5 anonim ***** válasza:

A GTI-nek a 2.0 turbó FSI motorja alapvetően megbízható, nincs akkora kokszolódási hajlama mint a vele egykorú 1.6-2.0FSI és 1.4tsi motoroknak.

Olajat eheti ha túlzottan sokat volt hidegen hajtva, de átlagosan olajcsere periódus alatt egy 0,5l max.


Amire figyelj hogy húzzon minden tartományban, ne torpanjon, futómű ne kopogjon stb...


Szvsz 8000euróból már lehet szépet találni.

2017. jún. 23. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Ha ez a motor számít az audiban is van 2010 környéki akkor az úgyse bír ki 100e km-t :)) ha nem az, akkor jó is lehet.
2017. jún. 23. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
#2 Már mind(legalábbis a többség) túl van a 100e km-en, Audik közül az S3-ban volt még ez a motor.
2017. jún. 24. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Ne keverjük össze a 2.0 TSI motorral...


Golf V GTI meg S3-as Audiban is asszem 2009-ig gyártották ezt a 2.0 TFSI motort (meg A3-4-6, Jetta, B6 Passat, Cupra Leon, Skoda Octavia RS)


Ezt váltotta fel a 211 lovas 2.0 TSI ami már a 6-os GTI-be került, nem tudom #2-es erről beszél-e azt a motort nem ismerem, de a 2.0TFSI nem a százezernél széthullós történet.

2017. jún. 25. 11:20
 5/5 anonim válasza:

Ha valaki utólag olvassa, akkor annak leírom.

Nekem 2.0 fsi-m van (audiban).

Igaz ez nem turbós, viszont ezen kívül hasonló eset.

100as benzinnel érdemes használni, abban több a lerakódás mentesítő anyag, így kevésbé kell tartani a koxolódástól.

A rétegzett befecskendezés miatt érdemes rászánni a drágább gyertyákra a pénz(8ezer ft-/db).

Alacsony fordulaton nem használjuk, mert igaz nem érezni a rázkódást, de a motor szenved, aztán lehet csodálkozni, hogy "kímélve" volt az autó és elkezdi zabálni az olajat.

Ezen felül érdemes rendesen átnézetni, mert ha bele kell nyúlni elég költséges. Érdemes a gyertyákon olajnyomokat keresni, ha van rá mód. Sajnos a szívósort csak szétszedéssel lehet megvizsgálni, átlag 100ezer km-enkénk ajánlott a dióhéjas koxtalanítás, ha ez kimarad az esetleg leváló koxdarabka hatalmas károkat képes okozni.

2021. ápr. 22. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!