Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ti melyiket vennétek?

Ti melyiket vennétek?

Figyelt kérdés
Audi a8 d2 2.8 v6 1995 elsőkerekes kézi 6-os,vagy audi a4 b6 1.8 t quattro kézi 5-ös 2001-es.Tudom,hogy mincsenek egy árban,de erre a két kocsira esett a vállasztásom,mert igazából csak a környékemen nézelődöm,az a8 ismerősömtől lenne,nem tud egyszerre fenttartani két kocsit ezért adja el,jó állapotú mondhatni költségmentes,az a4-egy szimpatikus magánszemélytől lenne,a kocsin van pár esztétikai hiba,de nem vészes szerintem és elég olcsón adja.Amire kellene:leginkább autópályán használnám a kocsit,évi 4-5 ezer kilométert mennék vele,és fontos szempont,hogy csak a ház előtt tudok parkolni szóval az is egy fontos tényező,hogy a kocsi ne legyen rohadásra hajlamos!Nem tudom melyik a jobb laikus vagyok,eddig c corsa-m volt,csak az autópályára kevés,és mivel magas és nagy termet vagyok hosszabb utakon már elgörnyedek benne,meg amúgy is elég fapados és úgy érzem kijár már egy kényelmesebb kocsi.A normális segítőkész válaszokat köszönöm.

2017. aug. 6. 02:11
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:

igen mert az 6 sebességes...


uhhh szegény 1000ccm-es corsa :D azt hittem legalább egy 1.3-as vagy 1.4-es


és mennyiért adnák oda az a8-ast?

2017. aug. 6. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 A kérdező kommentje:
az a8 kereken 400 ezer forint.
2017. aug. 6. 18:49
 13/16 anonim ***** válasza:

"igen mert az 6 sebességes... "


És benzines... Azért furcsállom. Olyan váltó van rajta, mint egy 6 hengeres dízelen.

2017. aug. 6. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:
Ez a 2500 nekem is furcsa egy benzinestől. Én nem merném megvenni.
2017. aug. 7. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 A kérdező kommentje:

sziasztok!Most értem haza,mind két autót elvittem ma egy független márkaszervízbe,teljes átvizsgálásra.