Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » VW EA189 "okos szoftveres"...

VW EA189 "okos szoftveres" dízel motorok szoftver frissítése utáni változások?

Figyelt kérdés

Kérném szépen ide leírni kizárólag a tulajdonosok vagy szervízesek vagy felhasználók tapasztalatait az okos szoftver, márkaszervízben történő átírása utáni tapasztaltakról!

Motort és típust mindenképpen írjatok!

Fogyasztás, motor zaj, teljesítmény, rugalmasság változás főleg!



2017. aug. 10. 09:01
 1/7 anonim ***** válasza:

Az én motorom is érintett.

Márkaszervízben azt mondták, hogy "Nem mondhatnak mást, mint a hivatalos álláspont, azaz nem jár semmilyen hátránnyal." amikor megkérdeztem, hogy mik az eddigi tapasztalatok, mert én sok negatívot és néhány semelegest találtam csak, pozitívot semmit. Az idézett szöveget kétszer is elismételte a munkafelvevő a "Nem mondhatnak mást" részt különösen kihangsúlyozva, amiből egyértelmű volt, hogy ha az ember lelkiismeretét nem zavarja, akkor nem érdemes frissíteni.

2017. aug. 10. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Totalcaron van erről egy teszt.
2017. aug. 10. 10:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Google a barátod, de lomhább és iszákosabb lesz a jármű.

Szvsz nem érdemes.

2017. aug. 10. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Nem a tesztelők és fékpadok eredményeire vagyok kiváncsi ahol pl a motor megváltozott hangját, járását, nem mérik, hanem a napi használatban lévő autók tulajdonosainak véleményére, akik átestek a frissítésen.
2017. aug. 11. 09:28
 5/7 anonim válasza:

Én 2017.novemberében vettem részt Skoda Octávia 1.6cr tdi

autómmal.Mai napon kaptam meg az elutasító levelet a Porsche Hungáriától.Ők állítják,hogy nem a frissítés oka.Közel 500km-t teszek meg két hetente,hamar feltűnt a fogyasztás megnövekedése.Ez közel 30%. A másik probléma a hűtőventilátor később áll le.

2018. jan. 31. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 list72 válasza:
Én is most kaptam elutasító választ a porsche hungáriától a frissítés visszaállításra ,ventilátor ész nélkül jár ,rövid utakon fogyasztás +1 liter,alapjárat hidegen rosszabb,motorolaj szaporodik a sok regenerálástól.Előtte ezekből semmi nem volt mindez egy 100 ezres autóban új gyári egr-rel(130ezer Ft @..va Vw csoport) .A szakik tárják kezeiket,ők csak elvégezték az angliai környezetvédelmi teszteken átment vezérlés frissítésüket.
2018. febr. 26. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Elmész egy tanultabb "Chiptuningoshoz" és visszacsinálja neked az autót. (pl DS performance)
2018. febr. 26. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!