Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi ez a nagy elektromos autó...

Mi ez a nagy elektromos autó mánia?

Figyelt kérdés

Mindenhol folyamatosan azt látom, hogy mennyire megérte megvenni, mert sok helyen ingyen lehet tankolni.

De senkinek nem tűnik fel, hogy előtte milliókat kifizet rá?

Szerintem meg egyszerűbb venni egy pár éves benzines vagy dízel autót aztán a fennmaradó összegből 20 évre elég az üzemanyag.


2017. aug. 13. 11:15
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
21%
Hol latod ahol azt mondjak hogy megèrte megvenni az ingyen tankolad miatt? Sehol.
2017. aug. 13. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim ***** válasza:
31%

új benzinesnél is könnyű elszórni kisebb vagyont .

Az elektromos autó jó dolog lehet.

Aki évente 5-7 ezer km-re használ autót,hogy elmegy a boltba,majd haza,elmegy a piacra majd haza,és napi 8km-t megy összesen,annak benzines teljesen elég.

Az nem érezne érdemi különbséget elektromos vs benzinesen.

Aki jár napi 150-200-at és sokszor parkolni is kell városban annak kb megéri.

Nyilvános töltőállomáson 0 ft-ért megteszi a 200km-t ,míg benzinessel az 5600 ft arra a napra,nem beszélve arról,hogy 2 budapesti parkolójeggyel,belvárosi zónában ez ~7e ft.

Heti 5 ,havi 20 munkanapon ez 140e ft megspórolt "money".

Persze ez már dízeles futás lesz.

De ha csak évente 20 ezret futsz vele,napi 2 jeggyel számolva már megérte.

Van ahol megéri.

Igen,aki elektromosat vesz,az télen meg hidegbe ne az után tartsa.

Garázs 15e fűtött garázs időzítve napi 4 órában +8e ft.

Havi 20-23e ft költség.

Ha igényes akar lenni az ember és az akkupakkra vigyázni.

A legtöbb elektromos új autó már off-passzív fűtést alkalmaz 5 fok alatt...

(a termelt hőt órákon át tartja és fűti a pakkot,pl az ion -10-ben 50 km után saját akkujából 6 órán át tart 10 fokos fűtőhatást).Így ha leteszi az ember este,és napközben hazsnálta előtte,már csak2-3 órás fűtési költsége van a garázsnak.

Azt mondom : még nem éri meg,ha egy gondosan karban tartott tiszta elektromos autó min. 300 ezret kibír minden nagy dolog nélkül, akkormegéri.

2017. aug. 13. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 anonim ***** válasza:
52%
Ha annyira megérné, akkor nem 1% körül lenne a részesedése az újautó piacon. De nem is mondják, hogy megéri.
2017. aug. 13. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 anonim ***** válasza:
0%
Én maradok a benzin és a gázolaj temetőmnél :) a benzin temető egy Golf V Gti 2.0 16v a gázolaj temető egy 3.0TDI audi Q7S-line
2017. aug. 13. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 anonim ***** válasza:
29%
Szerintem ez az elektromos kocsi egy forintot nem ér nemhogy 10 milliókat,ne haragudj meg 4.2-es v8-as kocsit vettem 500 ezerért és ez azért az áráért nyújt is valamit,ha egyszer teletankolom van,hogy elég 8-900 km-re a tank benzin,azok meg nem mennek el egy töltéssel csak vagy 300 km-et,emellett még hangja sincs,meg a szervíz is millió forintok,sőr a teslát viheted ausztriába,mert még magyar szerviz sincs,egy sima kocsit meg,ha nem mai csirke olcsó fenttartani,mert csak bemész a bontóba és minden hozzá olcsón.Az is hülye aki ilyet vesz,nekem,ha ingyen osztogatnák se kéne elektromos kocsi.
2017. aug. 13. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 anonim ***** válasza:
100%

Mindennek az árát a kereslet-kínálat viszonya határozza meg.

Egy-két évtized múlva, mikor már jelentős lesz az elektromos autók aránya, senki ne ringassa magát illúziókba, hogy akkor is csupán jótékonyságból marad az ingyen áram és az ingyen parkolás.

Igaz ugyanakkor, hogy ha több gyártó áll rá a tömeggyártására ezeknek a kocsiknak és a technológia is fejlődik, olcsóbb lesz, akkor ezeknek az elektromos autóknak is lejjebb fog menni az ára.

2017. aug. 13. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 anonim ***** válasza:

Így van,még nem éri meg a teljesen elektromos.

Még kb gyerekcipőben jár.

Amikor jöttek az autók,a robbanómotorosak ,akkor így van ,a paraszt és a nép ugyanúgy lovaskocsikat használt ,és egyebeket.

Az már régóta sikeres volt,és az új még gyerekcipőben járt,és nem volt meg az alap feltétel neki,hogy egyből eldobja a lovaskocsit 100-ból 95 ember robbanómotorosért.

Az elektromosnak az alapjai régóta adottak,van 1-2 réteg akik igénylik már így korán,és ezért van gyártva.

Néhány évtized mire arra a szintre jut a technika,hogy megérje 10-ből 9-nek elektromosat venni.Tekintve,hogy milyen ütemben fejlődik a technológia azon ága aminek nekiugranak.

2017. aug. 13. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/20 anonim ***** válasza:
21%

Elektromosautó fóbiás barátunk feltette az eheti köpködő kérdését is. 100 évvel ezelőtt bizonyára a lovas fuvarosok érveit hangoztatta volna "büdös és hangos ördögszekere" ellen.

Majd lehiggad, a jövő már eldőlt. 20 év múlva az EU-ban nem lehet robbanómotorod személygépkocsit üzembehelyetni, ennyike, lehet hisztizni. Norvégiában már 2025-től, és ez már eldöntött tény. További országok konkrét dátumát lusta vagyok kiguglizni.

Össze kéne vetni egy Tesla 3 árát (kb. 9 milla) egy hasonló méretű új robbanómotoros autóéval, aztán máris nem akkora az árkülönbség.

A 20 évhez meg annyit, hogy 20 év alatt hányszor cserélsz olajat, olajszűrőt, váltóolajat, vezérműszíjat+görgőt, kuplungtárcsát, kuplungszerkezetet? Ja, és fékbetétet, mert a villanyautó visszatöltéssel fékez majdnem megállásig. Megvan?

Na, maradt még az elméletedben pénz tankolni? Kétlem.


Csak azt az egyet sajnálom, hogy nem láthatom az arcodat, amikor már nem választhatsz robbanómotoros autót, mert be lesznek tiltva. Úgy fognak kihalni, mint a kétütemű csotrogányok. 15 évet adok nekik, és vége lesz.

2017. aug. 13. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/20 anonim ***** válasza:

Ne sajnáld mert nem látnál semmit, ahogy a kétütemű szaroktól is örömmel szabadultak meg az emberek, így a mostani autóktól is örömmel fognak megszabadulni ahogy 2-3 millióra esik egy új elektromos ára vagy kapható lesz 200-500-ért már használtan. Ez pedig 15 év múlva simán meglesz.


Úgy félnek tőle egyesek, mintha holnaptól nem ülhetne a kocsijába, csak erről szó sincs. Soha nem volt egyik autógeneráció váltás se így megoldva, nem véletlenül. Maguktól fogják eldobni az emberek az elavult autókat, nem kényszerből. Ki a franc akarna ma már egy Trabantba vagy Wartburgba beülni? Majd 15 év múlva ugyanez lesz a mai autókkal is.


Az pedig már ezerszer le lett íva, hogy lesz hanggenerátor a kocsikban, ha neki kell akkor Ifa hangot fog kiadni, az lesz az új "kipufogódob" mánia egyeseknél.

2017. aug. 13. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 anonim ***** válasza:

Csak szolok hogy az autoiparban dolgozom a tuz kozeleben.

5 ev mulva tobb elektromos auto kerul forgalomba mint dizel, legalabbis europaban. A fejlodes robbanasszeru lesz.

2017. aug. 13. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!