Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mekkora fizetésnél éri már...

Mekkora fizetésnél éri már meg egy 1 millás audit/bmw -t fenntartani?

Figyelt kérdés

Budapesten, nagyon jó a tömegközlekedés mellet, egyedülállóként, banki tartozás nélkül. A magas benzinárak miatt főleg hétvégente használnám bevásárlásra és szórakozásra, nyaranta fesztiválra járásra.

Alapvetően az életfilozófiám olyan, hogy inkább a mának élek és gyerekkori álmom egy jó autó. Ezt is vegyétek figyelembe.



2017. szept. 25. 22:31
1 2 3
 1/25 anonim ***** válasza:
57%
Semennyiért. A német prémium márkás autók, amik 1 milla alatt vannak, az ipari hulladék kategóriát súrolják.
2017. szept. 25. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/25 anonim ***** válasza:

Hát neked kell tudnod, hogy mennyit tudsz félrerakni. Kereshetsz 400 ezret, ha feléled hó végére.

Saját tapasztalatom alapján:

Havi 50 000 maradjon az autóra legalább.

2017. szept. 25. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/25 anonim ***** válasza:
11%

Vannak sokan, akik cigire/piára elköltik azt a pénzt.

Azok véleménye meg nemigen releváns, akik 20 (vagy akár 5) éves Suzukiból iparihulladékozzák ezt a kategóriát.

2017. szept. 25. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/25 anonim ***** válasza:
0%
magas benzinár? nevetségesen olcsó inkább :(
2017. szept. 25. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/25 A kérdező kommentje:

Végül is mindenkinek más a fontos egy autóban. Van akit csak az érdekel, hogy minnél több pénze maradjon a hónap végén, meg van, akinek fontos a vezetési élmény, az utastér és a megjelenés is. Én azok közé tartozom, akik nem nyugdíjasként akarják élvezni az életet, hanem huszonévesen.

Van, aki viszont 80 évesen akarja kiélni magát. Az ő szemében az igényesség ipari hulladék.

2017. szept. 25. 23:18
 6/25 anonim ***** válasza:
59%
Az aztán nagy kiélés, hogy veszel egy 15-20 éves agyonhajtott prémium márkás autót. Ja, igaz is. Mondjuk én megmaradok amellett ,hogy 400-600 LE-s Setra turista buszokat vezetek. Köszönöm, az épp elég kiélés. De vegyed csak a hulladékot BP-re aztán próbálj meg menőzni vele a libáknál. Biztos nagy sikered lesz az "igényes" 15+ éves kocsiddal.
2017. szept. 25. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/25 anonim ***** válasza:
70%
Nem járhat mindenki Setrával. Képzelj csak el egy reggeli dugót...
2017. szept. 25. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/25 anonim ***** válasza:
42%

Időpont ma 22:51


Hát inkább vennék egy 5 éves suzukit, mint egy széthajtott 20éves ipari hulladék 3-as bmw-t pl...

2017. szept. 25. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/25 anonim ***** válasza:
Mondjuk ez az 1 millás kocsi.... 1 misiért lehet venni 3-ast de 7-est is..., mindekettő pénztemető lehet, de a 7-es sokkal durvábban.
2017. szept. 25. 23:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/25 anonim ***** válasza:
53%

Alapvetően hibás a megközelítés, mert nem az a kulcskérdés, hogy mennyibe került az autó, hanem az, hogy meghibásodás esetén milyen költségek merülhetnek fel.

Egy ugyanolyan típusú 500ezerért vásárolt BMW kevesebb fizetésből fenntartható, mint az egymilliós, vagy a kétmilliós?

Az olcsóbb sokszor okkal olcsóbb, de még abból sem lehet tuti következtetést levonni, nem törvényszerű, hogy a kétmilliós fogja a legtovább bírni.

Megveszel egy bizonyos állapotban lévő autót, és ha előre gondolkodsz, akkor olyat veszel, ami ha elromlik, nagyobb megerőltetés nélkül ki tudod fizetni a javítási költségét.

Nem arra kell számítani, hogy márpedig biztosan el fog romlani, de olyan autót felelőtlenség megvenni, aminek az esetleges javítására nincs fedezet.

Prémium német márkák esetében pedig lehetnek 500ezer forint fölötti számlák, aminek akár 7 számjegy is lehet a vége.... sokszor ez is oka az eladásnak "vigye gyorsan valaki, amíg még működik, fizesse ő a javítás"

2017. szept. 26. 00:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!