Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A verseny autóban, hogyan...

A verseny autóban, hogyan kell bekötni az alábbi kapcsolókat? Nehéz?

Figyelt kérdés

Gyujtás és áramtalanitó, gombos inditás, AC pumpa, ventilátor. Ezeket szeretném megcsinálni csak nem tudom, hogy mi kell hozzá teljesen.


Kapcsoló panel, hely neki, és a többit nem tudom

a másik meg hogy hogyan?


Szakembert , szerelőt megkérem rá akkor megtudja nekem csinálni?



2017. okt. 28. 04:53
 1/9 A kérdező kommentje:
A szerelős az B terv az csak akkor ha én nekem nem megy
2017. okt. 28. 04:54
 2/9 Zzzoli ***** válasza:

Gyújtás , áramtalanító, fix zárókontaktos kapcsoló a gyújtáskapcsoló kontaktjaival párhuzamosan, vagy helyette.

Gombos indításnak egy zárókontaktos nyomógomb, a gyújtáskapcsoló megfelelő kontaktjával párhuzamosan, vagy helyette.

AC pumpa, venti direktbe zárókontaktos kapcsoló, biztosíték után, ennyi.

A gyújtáskapcsoló bekötését ugye mert azt nem írtad hogy milyen, kiguglizod és az alapján kötöd át.

2017. okt. 28. 07:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Csak ha immo-s a kulcs, akkor azt is meg kell valahogy oldani.
2017. okt. 28. 07:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
[link] Egy ilyen lesz. és milyen kábelekkel kell majd össze kötni és hol találom meg azt amivel össze kell és forasztani kell? Nem lehet kapni hozzá kábeleket amit csak be kell dugni és nem kell forasztgatni?
2017. okt. 28. 07:31
 5/9 anonim ***** válasza:
Kedves kérdező: a hsz-aid alapján azt tanácsolom, hogy egymagad meg se próbáld, mert nem rendelekezel a minimálisan szükséges elméleti és gyakorlati tudással sem a feladathoz!
2017. okt. 28. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Hát oké, akkor majd kérek segítséget.


Autószerivzbe nem csinálnak valahol ilyesmit?

2017. okt. 28. 09:20
 7/9 veterán vas ***** válasza:

Bármelyik villamossági szerelőnek egy rutin feladat. Ha Te akarod megoldani, akkor azért illik egy-két dolognak utána nézni.

Először is, ezek a kapcsolók nem igénylik a hosszan tartó melengetéseket. ;)

Egyszerűbben fogalmazva KERÜLD a forrasztópákát.

(különben is az esetek 90 %-ban csúszósarus és/vagy csavaros megoldásúak) Aztán nézz utána az autód gyári kapcsolási rajzának, nehogy valami olyan kapcsolódó áramkörbe piszkálj bele, ami nem kívánatos.

Pl. az indítómotorhoz sokszor elegendő csak az automata vezeték megszakítani nyomógombbal. Viszont, ha van un. indítóvédő elektromos reteszelés(visszacsatoló rendszer), akkor már kicsit bonyolultabb.

Vagy pl. a karos áramtalanító gyakran csak egy vezetéket nyit/zár vagyis a generátor gerjesztőtekercsét figyelmen kívül hagyják. Ez esetben elfordítod az áramtalanítót, és...... a motor jár tovább, jön a szikra, az AC tolja a benzint.

/azaz semmi értelme az egésznek/


A szerelésről:

Ha a panel hátoldalán van Bosch számozás, akkor könnyebb, az áramtalanítónak, három kapcsolónak, egy nyomógombnak, illetve egy visszajelzőnek a bekötése.

Ami inkább "szöszölős" meló, a kábelek esztétikus (és biztonságos) meghosszabbítása, elvezetése, rögzítése.

Szóval, ha ezekkel nem vagy teljesen képbe, inkább egy szerelőhöz vidd.

2017. okt. 28. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
Koszi
2017. okt. 28. 18:30
 9/9 anonim ***** válasza:

Küldj linkeket a kapcsolók kötési rajzàrol és le irom hogy mit hova köss

(Autó villamosàgi szerelőnek tanulok )

2017. okt. 29. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!