Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Golf 4-re szeretnék venni...

Golf 4-re szeretnék venni nyáron egy alufelni garnitúrát. Most 15"-os kerekek vannak alatta, mehet 16"-os is rá, vagy az már valamilyen papírozással jár? Tudnátok ajánlani szép, és jó felniket? A keret 150-200k lenne.

Figyelt kérdés

2018. jan. 6. 11:13
1 2 3
 21/28 anonim ***** válasza:

"Az megvan hogy àltalàban akkor eladó egy dìzel ha màr nem éri meg fentartani? "


Nem, nincs meg. Mi ez a hülyeség?

2018. jan. 7. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/28 anonim ***** válasza:
Ez a tapasztalat! Tök mindegy mennyiért vették ismerősi körben ismerek olyat aki a 90LE legendàsan megbìzhatónak titulàlt Golf 4 esére ràvert 800.000et! És nem 800.000 ért vette...dràgàbban, de sorolhatnàm még. Van aki először be se valotta( általàban nem szoktàk) hogy ki van mindene. Gondolj bele, mivel lesz kevesebb baj? Egy szìvó benzinessel ami rosszabb esetben ment 300-400.000 km- t vagy egy TDI- Pd TDI vel ami 800.000- 1.000.000 km-t? És nem csak a motor miatt ìrom! Nyìlvàn új koràban csak a dìzel ez nem kérdés, de el kell fogadni hogy eljárt felettük az idő! Az idő a benzineseknek kedvez, még ha rosszabb konstrukciónak van titulàlva akkor is!
2018. jan. 7. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/28 anonim ***** válasza:

"Az megvan hogy àltalàban akkor eladó egy dìzel ha màr nem éri meg fentartani? "


Ez az évszázad baromsága... Ha van pénzed és szeretnél autót váltani és dízeled van akkor el ne add mert akkor mindenki azt hiszi hogy szar???


"Tök mindegy mennyiért vették ismerősi körben ismerek olyat aki a 90LE legendàsan megbìzhatónak titulàlt Golf 4 esére ràvert 800.000et!"


Az azért durva, mert ennyiért ~8db motort bele tudsz dobni mindennel együtt. Amit akárhogy számolok olyan 3-4millió km-re elég lenne.



"Egy szìvó benzinessel ami rosszabb esetben ment 300-400.000 km- t vagy egy TDI- Pd TDI vel ami 800.000- 1.000.000 km-t?"

Valószínű a PD-t választanám, mert ha ennyit megfutott akkor szinte biztos hogy csak hosszútávon volt használva. Az meg hogy a benzines motor olcsóbb az sem igaz, ott is van sok drága dolog: olajfogyasztás, gyújtótrafó, EGR, alapjárati motor, váltó csak hogy így egy pár drágaságot említsek és akkor emellett egy turbófelújítás 80e, egy pd elem 30e, egy kuplung+kettőstömegű 150e már nem is olyan drága mulatság.

2018. jan. 7. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/28 anonim ***** válasza:
Biztos van aki azért vàlt mert nagyobb kell stb.. Csak ez a kisebb szàzalék! 800.000 nem csak a turbóra ment, meg a motorra! Ugyanúgy ahogy szépen felsoroltad a benzinesnél a motoron kìvüli alkatrészeket, igaz a dìzeleskere is! Ekkora futàs mellett pedig az egyéb részegységek is szépen pusztulnak. Tudom divat leszólni a VW benzines motorokat, csak az a baj annàl aki nem tudja normálisan megszerelni!
2018. jan. 7. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/28 anonim ***** válasza:

Én elég nagy dízel fan vagyok, és dízel autókat hajtok nagyon régóta. Nemrég adtam el például egy nagyon jó állapotú dízelt, majdnem 3 millióért. Nem azért, mert nem érte meg fenntartani, gondolhatod, hogy nem kellett 3 millió forintot rákölteni, főleg nem a motorjára. Azért adtam el, mert még újabbat és erősebbet vettem.

És én is szeretem az olyan összehasonlításokat, mikor valaki magyarázza, hogy egy dízel autóra ráköltött mondjuk 1 millió forintot, és hogy milyen szar. Közben kiderül, hogy ami a dízelség számlájára írható, nem teszi ki az összeg felét sem.

Régebben nekem is voltak benzines autóim, és a sors iróniája, vagy nem tudom, de többet szoptam azokkal százszor, mint a dízelekkel.

2018. jan. 7. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/28 anonim ***** válasza:
Itt most konkrétan Golf 4 ről( vagy legalàbb konszernről) volt szó, de mindegy. Egyébként úgy látom nehéz értelmezni a dolgokat. Szerinted nem ìrható a "dìzelség" szàmlàjàra az hogy kihajtottàk a belét és lóg a futómű illetve a tartóbakok és minden kopó rész jobban szét van hajtva mint egy ugyanannyi idős benzines, mivel ez utóbbi kevesebbet futott, ez persze csak àltalànosságban igaz. Az pedig hogy a legtöbb nagy futàsu dìzel biztos sokat pàlyàzott ez megint csak tévhit.
2018. jan. 7. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/28 anonim ***** válasza:

"Golf 4 1.6 8v àtlag fogyasztàs 8L" Azzal stílussal ahogy én 7 litert etettem meg a 110 lóerős TDI-vel ott az 1.6 8V megeszik a 11-et... Erről ennyit.


Az meg hogy akkor adják el ha nem éri meg fenntartani?!

Én akkor adtam el amikor volt pénzem egy négyszer akkora értékű, jobb, erősebb, fiatalabb, jobban felszerelt stb autóra. Nem mindenki azon az életszínvonalon mozog, hogy bontószökevényként adja le az autóját.

2018. jan. 7. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/28 anonim ***** válasza:

1. Amit te patikànak hiszel az még közel se az.

2. Nyilvàn én a többségre értem hogy ìgy adjàk el, ez tény. Minél jobban belemegyünk a prémium kategóriàba, annàl jobban igaz ez sajnos!tehàt a legtöbb bontószökevény ezekből van, ugye megveszi mert prémium, de a lehető legkókànyabb alkatrészeket és gumiabroncsokat rakja rà, hidd el épp eleget làttam, nem ragoznàm tovàbb...

Egyébként ha te tényleg normàl/ jó àllapotban adod el az autódat az dìcséretes a mai világban! Sajnos nagyon kevesen gondolkodnak ìgy!

Nàlam az 1.6 ha tiportam se fogyasztott 9 L nél többet( vàrosban)! Pedig én se kìméltem igaz 5000 felé nem pörgettem, ott màr csak hangja volt, de 1800-2000 től màr éledezett és valahol 3000 körül volt a max kb 4500-5000ig. Az 1.6 16 V az betegesebb volt és nagyobb fordulaton kezdett éledezni, nyilvàn egy TDI nyomatékosabb alul, de hát màs karakterisztika.

2018. jan. 8. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!