Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A mercedes a lexus meg a...

A mercedes a lexus meg a jaguár fenntartás és alkatrész ár szempontjából a bmw, audi, volvo, alfa fölött van?

Figyelt kérdés
Vegyük pl a merciből az e-osztályt,az tuti drágább mint egy s80-as,viszont a fenntartás és az alktarész ár hogyan is katgeorizálódik?Illetve mik a szempontok,lehet bizonyos alkatrész drágább pl egy középkategórias renault-ba,mint mondjuk egy mercibe?

2018. jan. 26. 00:42
 1/9 anonim ***** válasza:

A legegyszerűbb kategóriákat nézni. Például az E osztály, 5-ös sorozat és az A6 kategóriatársának az S90-et szánták.


Volvo árait annyira nem ismerem, de szerintem közel lehet ezekhez ha nem teljesen hasonló magasságokban jár.



A három német márkát meg megint csak így lehet összehasonlítani, hogy árakban az azonos kategóriás autókat hasonlítsuk össze, ott esélyes, hogy körülbelül azonos szinten mozognak.


Az árakat meg mi dönti el? Ezen a szinten már a márkának is van felára, csak mert xy a márka azért magasabb összeget elkérhetnek.


Ezt egyébként nagyon jól meg lehet figyelni a VW konszernes autóknál. Rengeteg közös alkatrész van amit akár a Skodától kezdve a VW-n át az Audiig használnak. Fizikailag lehet grammra megegyezik, csak épp más cikkszámon fut, és más rajt az árcédula.

2018. jan. 26. 01:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
66%
unixauto.hu és egy kis időráfordítás
2018. jan. 26. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
42%

Nem nem, a Lexus a német trióval egy ligában van, sőt, szerintem alul is marad azoktól, de ez maradjon az én személyes véleményem, a lényeg, hogy a Lexus nincs az Audiék felett sem árban, sem fenntartási költségekben.

A Mercedes alkatrészek tényleg drágábbak kicsit a BMW és az Audihoz képest. A Volvo fenntartása sem olcsóbb, főleg az újaké. Az Alfát azt nem tudom hova tenni most.

A Jaguár az meg egy hektikus márka, ott minden össze-vissza van :D

2018. jan. 26. 10:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
46%

Egyszer láttam valahol egy felmérést, hogy az autó tíz éves, vagy 200000 kilométert futott koráig átlagosan melyikre mennyit kell költeni.

A Lexus, a Toyotákkal együtt az élen végzett, vagyis annak a fenntartása kerül legkevesebbe tíz évnyi, vagy 200000 km-nyi használat során.

2018. jan. 26. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
66%

4-es

De annak a felmérésnek azért lett ez az eredménye, mert ugye a Toyota és Lexus állítólag ritkán romlik el, és ezért nem kell rá költeni. De ha mégis kell költeni rá, akkor bizony az alkatrészek qrva drágák hozzá.

2018. jan. 26. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
80%

A Lexus árban a Toyota felett és a Mercedes alatt van szervízköltség szempontjából.

Ja és tapasztalatból mondom, mert volt Toyotám és Mercedesem is, most pedig Lexus van.

2018. márc. 5. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 Isti1976 ***** válasza:
70%

A kérdésedre nem lehet egyszerűen válaszolni, mert pl az utóbbi 10 évben az Audik igényes, de nem magyar utakra való, soklengőkaros, drágán felújítható futóművet kaptak, így pl futóműben szerintem drágább bármelyiknél.


Az olaszoknál meg (volt több) valahogy mindíg elromlik valami, vagy eleve nem működik, de nem drága hozzá semmi.


Vagy pl Merciben van valami elektronika a kormányzárnál, ami hírhedten, km alapon elavul és 150eFt a csere, bontva nincs.


Azért sem könnyű válaszolni, mert az autó méretétől is függ. pl nekem Jaguar-om van és bár semmit sem kellett rajta az autó hibájából (kivéve egy 15eFt-os jeladó) 8 éves koráig cserélni, de súlya, teljesítménye miatt pl évi 200.00Ft a gumiköltsége. Egy A4-nél ez kevesebb lesz, viszont ott használtan a futóműre fogsz költeni, hiába a legkisebb Audi, de pl BMW 3-nál nem emlegetik a futóművet, mint pénznyelő.


Ha konkrét típusokat akarsz összehasonlítani nézd meg az árakat:

- szélvédőcserére; a mai szélvédők meglepően drágák lehetnek (dupla, akusztikus, fűtőszálas stb) és egy kő bármikor rendberakja őket

- garnitúra jó gumi ára és hogy mennyi idő alatt eszi meg

- márkás féktárcsa, betét ára és hogy mennyi idő alatt eszi meg (kibírhat 150eKm-t is egy könnyű autón de pl a XF-nél kb 50eKm/garnitúra)

- valós fogyasztás, felszorozva 5 év futásteljesítményével

- futómű alkatrész csere és a várható élettartam

- váltó nyomatékkonverter/kuplung+kettőstömegű csere ára és várható élettartama

- bontott motorháztető, fényszóró, oldalelem árak, ha véletlenül összetöröd

- mely motortípusokat/évjáratokat kell kerülni


A kötelező szervízt azért nem is írom, mert az a legkisebb tétel.


Ha ebből felkészültél, akkor már nagy baj nem érhet.

2018. máj. 19. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim válasza:
0%

Az előzővel teljesen egyet tudok érteni.

A Jaguarokhoz még annyit hogy ha futómű vagy motor gondja van az viszonylag olcsó mert ezek mind Ford alkatrészek benne legalább is a régebbi kiadásokban. Mondom itt például az én X-typeomat. Viszont ha nem a futómű vagy a motor a hibás akkor azért eléggé bele kell nyúlni az embernek a pénztárcájába hát még az újabbaknál.

16/L

2018. júl. 7. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Mármint apu X-type-ja :D
2018. júl. 8. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!