Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hideg motornál lehet kevés...

Hideg motornál lehet kevés nyomaték?

Figyelt kérdés

Ma reggel az autó lefulladt 2x. Utána kapcsoltam h hideg lehet néki. Reggel síelni indultunk volna négyen a közeli pályára, jol megvoltunk pakolva mondjuk síléc meg felszerelés, váltó, palyabot+fúró. Na mindegy nem ez a lényeg. 5-6% emelkedőn indultunk volna, az autó megmakacsolta magát előszőr kb au udvarból akartam kiállni akkor fulladt le 1300 ford +lassú kuplungfelengedes de ahogy terheltem egyből le. Az udvarból legurultam az alsó kapuig, mondván ott lejt majd csak felmegy, no amikor lassítottam szétnézni utana 2 ezres fordulaton próbáltam csúsztatni és egyből lefulladt.


Ezután megszívattam acvel 3x, majd indít 30 mp úgy h minden elektronikus fogyasztó le hátha hallok valamit. Elindult és azóts nem csinálja. Mobdjuk azóta -10 alá nem ment, de akkor -17,5 volt kora reggel 8 körül.


Astra classic 2 kombi 1.4 twinport (lengyel nem a szar német) z14xep láncos


Csak a hideg miatt lehetett ilyen? Nyugodtan elindulhatunk vele holnap estte? Attól félek lerobbanunk és szlovákul meg semennyire sem tudunk


2018. febr. 20. 21:28
 1/9 anonim ***** válasza:

Na ebből se lehet semmit megállapítani.

Az hogy lefúlladt , neked kellene tudni hogy miért.

Hogy motornál van a hiba vagy te vagy falábú , nem tudjuk.

De ha a motor lefullad, ott csak a sofőr a balf..z.

Mert amikor engedjük fel a kuplungot lehet érezni, hallani hogy a motoron hogy bírja vagy nem.

2018. febr. 21. 06:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
"lengyel, nem a szar német" Ugye nem zavaró, hogy a lengyelek azt csinálják és úgy, ahogy a németek mondják. Mi lenne ha járatnád egy fél percet elindulás előtt a taligát???
2018. febr. 21. 07:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

Annyira engedtem rá a kuplungot hogy épp fogjon de csúsztatva elszállt belőle minden erő.



Amúgy az Opel már vagy 80 éve nem német, max annyira mint a ford!

GM tulajdonában volt, amibamerikai és nem a német osztotta az észt, szóval az elbaxott motort a nagy német csinálta!


Most már Renault

2018. febr. 21. 07:46
 4/9 A kérdező kommentje:

27 ezer km vezettem le augusztus óta mióta van jogsim.

Legutoljára kétszer egymás után csak oktató mellett fulladtam le, egyszer pedig vizsga után mikor felfele próbáltam tolatni

2018. febr. 21. 07:54
 5/9 anonim ***** válasza:
57%
Monjuk pezsó, de mindegy. Ne akarj már okos lenni, még a végén kiderül, hogy az amerikai tulajdonú német cég, ami Németországban fejleszt, az csak a lengyeleknél lehet jó.
2018. febr. 21. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Ha nem tudsz a kérdés re válaszolni ne is válaszolj. Az 1# legalabb megoróbálta.
2018. febr. 21. 08:24
 7/9 anonim ***** válasza:
-17 fokban azért már járatni kell pár percet a motort, hogy melegedjen. Ez egy benzines motor, a keverékképzést nagyban befolyásolja a külső hőmérséklet, főleg hidegindításkor.
2018. febr. 21. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

"lengyel nem a szar német"


Hehe, ez tetszik. A lengyelek, mint a színvonalas technika képviselői, a németek meg a hülyék, akik nem értenek az autógyártáshoz :D Ja meg amúgy is, a Lengyelországban gyártott Astrának semmi köze nincs a németekhez, áá, dehogyis.

2018. febr. 21. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Még az 1.6-os twinport astrát is pörgetni kell, nemhogy az 1.4-eset...


kis emelkedőn 4 emberrel és cuccokkal lehet pörgetni 3000-ig simán.

volt "szerencsém" ezekhez az autókhoz és ami nagyon furcsa, hogy tolatáskor is kell őket pörgetni.

sokszor lefulladtam velük mire ráéreztem... pláne, hogy nekem öreg dízel mercim van ami még egy nagy emelkedőn is megugrik 900-as fordulatnál

2018. febr. 21. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!