Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi A3 1.9 / 105 lóerő vagy...

Istikeo kérdése:

Audi A3 1.9 / 105 lóerő vagy 2. 0 / 140 lóerő a jobb?

Figyelt kérdés

Sziasztok! ☺


Tudna nekem valaki esetleg segíteni?? Audi A3 szeretnék vásárolni, viszont nem tudom melyik motorral érdemesebb... Melyikkel van kevesebb gondja az embernek?


1.9 / 105 lóerő vagy 2.0 / 140 lóerő


Évjárat: 2003-2004 / DIESEL / Kéziváltós


Válaszotok előre is köszönöm! ☺



2018. ápr. 12. 19:16
 1/5 anonim ***** válasza:
Nem tudom fejből a motorkódokat. Általában az 1.9-esek megbízhatóbbak. Némelyik két literesnek voltak problémái. Persze nagyon sok füg az állapottól is. Nem fiatal autók, valószínűleg nagyon sok km van bennük, nem feltétlenül szabad hinni a műszerfalnak.
2018. ápr. 12. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Az a baj, hogy ezekben már mindben 4-500 ezer km. van, mindegy mit mutat az óra. Poénból felmentem hahura, persze 150-250-el vannak hirdetve a 03-04 évjáratok. Ugyanúgy, mint a 2013-14-esek.. :D

Én benzinest vennék.

2018. ápr. 12. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Hát, ha a használat meg nem követeli, én is benzinest vennék. A 105 lovas 1.9 PDTDI semmivel nem megy jobban mint a 102 lovas szívó 1.6, csak a dízel alul nyomatékos, a benzines meg felül. Cserébe az 1.6 egy faék egyszerű 8 szelepes szívómotor. A 140 lovas 2.0PD elég bajos motor, én kerülném a helyedben. De igen, ezekben minimum 3-400 ezer km lesz, ezek a tipikus 180-230 ezrek mind kamuk :) Ha kell az erő, ritka, de akad 2 literes szívó benzines, 130 lóval. Vagy van 150 lovas FSI meg 200 lovas TFSI, meg 3.2 VR6 250 lóval is :D
2018. ápr. 13. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Nekem 2.0/2006/BPW/8 szelepes/140 lovas/6-manuális váltó/nállam van egy éve jól megy olajat nem eszi,még eddig semmi bajom nem volt vele,6-8l fogyaszt,van egy pár motorkód amiről azt irják ,hogy messze kerüld el,keress rá a neten!!!
2018. ápr. 13. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Csak a hirdetésben kamu a 200 ezer km-es 1.9 TDI, a valóságban léteznek ilyenek, csak azokat nem hirdetik, mert nem eladók.

Apám 1.9 TDI-jében 12 éves kora ellenére pl. csak 204.000km van (mert évekig cégeas autóval járt saját helyett).

Az én 1.6 CRTDI-m 6 éves és 174 ezernél jár, úgy, hogy négy éves koráig az első tulaj tekert bele 135-öt.

Node egyik sem eladó :-)


A kérdésre visszatérve:

Dízelből az 1.9-est érdemes választani, figyelve, hogy részecskeszűrő nélküli változat legyen:

[link]

BXE motorkódnál, pedig a 2007-es évjárat hajtókarcsapágyára kell figyelni, az gyárilag gyenge, kikönyökölhet tőle a hajtókar:

[link]


A 2.0-ásoknak annyi baja van, hogy rizikós bevállalni:

[link]


Az 1.6-os meg gyenge.


Benzinesek közül a nyolc szelepes 1.6-os az örök élet plusz egy nap opció:

[link]

Ebből még viszonylag jó a kínálat.

Nekem turbós benzines meg közvetlen befecskendezésű az nem kellene, így izom benzinesnek marad a 3.2-es VR6-os, csakhát elég ritka és széthajtott (vagy méregdrága) az ilyen.

2018. ápr. 13. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!