Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogy lehet megtanulni tényleg...

Hogy lehet megtanulni tényleg jól vezetni?

Figyelt kérdés

Nyilván a közlekedésben az a legfontosabb, hogy biztonságosan, baleset nélkül élvezzük az autózás előnyeit.

Ezzel teljes mértékben egyetértek, de nagyon sokszor hallom emberektől, hogy "én már x éve vezetek baleset nélkül".

Aztán mikor látom, hogy hogyan vezetnek csodálkozom, hogy tényleg nem okoztak vagy szenvedtek balesetet.

Férfiak és nők egyaránt vannak, biztosan mindenki ismeri ezt a típust, 70-nél már kapaszkodik, még 20 év után sem érzi rendesen a váltót stb.

Oké, lehet, hogy valakinek nincs hozzá érzéke.


A kérdésem, hogy hogyan lehet elkerülni, hogy ilyen vezetővé váljak? Még kezdő vagyok, ennek megfelelően vannak (nem súlyos) hibáim a rutintalanság miatt.

Amellett, hogy ismerem, és betartom a szabályokat, vezetéstechnikailag, hogy tudok fejlődni?

Hogy lehet eljutni arra a szintre, hogy centire érezzem az autót? Hogy hova tudok még beparkolni, hogy pontosan lássam, hogy adott útviszonyok között egy kanyart mekkora sebességgel lehet maximum bevenni.

Tisztában vagyok vele, hogy nem leszek egy Schumacher vagy Hamilton szintjén, hisz gyerekkoruk óta különböző járműveken gyakoroltak, és valószínű tehetségessebek is az emberek nagy részénél. De valamennyit biztosan lehet fejlődni.


Hamiltonnak például vannak olyan interjúi, amikor egy sportautóval elviszi a pályán a riportert, és olyan sebességgel tud menni, hogy mindenki sikogat mellette, ő meg csak lazán tekergeti a kormányt és látszik rajta, hogy kisujjból megy neki az egész.


Ha szükséges elmegyek külön pályára gyakorolni, tehát nem a forgalomban állnék neki különböző manőverek tanulgatásának.



2018. ápr. 18. 22:10
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Gyakorlat.

Alázat (a többi közlekedővel és a technikával, ami szintén korlátozott).

Nyugalom (idegbetegen nem lehet normálisan vezetni).

Odafigyelés.

2018. ápr. 18. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?