Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lemezfelni (acélfelni) dísztár...

Lemezfelni (acélfelni) dísztárcsával vagy alu-felni, melyik bírja jobba a strapát?

Figyelt kérdés

Kátyúk, gödrök, útpadka, járda szegély stb. okozta mindennapi hajszolást, gyűrődést.

Mi az alu-felni előnye az acél lemezfelnivel szemben.

Melyik a szebb?



2018. máj. 15. 20:23
 1/7 anonim ***** válasza:
Dísztárcsával az a helyzet, hogy könnyen el lehet hagyni őket kátyús utakon, viszont ha lepatkázod, olcsó cserélni. Alu-felni nyilván szebb, de azt sokkal macerásabb helyretenni ha kárt teszel benne járda szegéllyel.
2018. máj. 15. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 Gábor t ***** válasza:

Alu-ból szép formákat lehet ki alakítani.Acélból is lehetne de nagy lenne a súlya vagy nagyon drága lenne.

A nagyon drágát úgy értem , ha rozsdamentes acélbol Ko... akármiből lehetne gyártani üreges kereket, de egy alu önvény olcsóbb egyszerűbb.

2018. máj. 15. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Alu könnyebb, könnyebben gyorsitasz vele, de könnyebben is sérül nehezebb javitani, nem rozsdál, de a só eleszi. acélt könnyebb javitani, nincs erteke, acelt vennék dísztárcsak nélkül mivel nem látom értelmét, könnyebben megmarad a viz a felni tarcsa közt hamarébb kezd el rozsdálni, disztarcsat elhagyod egy-ket katyu után, nekünk lerepült mint a semmi egy katyu utan
2018. máj. 15. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Az alu lehet könnyebb, de nem feltétlenül igaz. Szebb, időt állóbb, nem kezd el rohadni, hacsak nem gagyi fajta. A telet is jobban bírja. Viszont a padkázást rosszul viseli. Funkciójában nem sérül, de csúnya, horzsolt lesz. Peremvédős gumival és odafigyeléssel ez megelőzhető. A jó minőségű alufelni az úthibákat is jól tűri, és elég szilárd. Az olcsóbbak lehetnek gyengébbek, és törhetnek, deformálódhatnak, repedhetnek.

Az acélnak csak annyi a hátránya, hogy csúnya és elrohad.

2018. máj. 15. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
3as "Alu könnyebb" Emelted már? Mérted már? Amennyiben alumíniumbl készülne a vafelni könnyebb lenne és az első kilométeren összergyna. Falysúlya a fele térfogata a négyszerese.
2018. máj. 16. 03:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Barracuda alufelnit emeltem darabja 360 eur az nem volt nehéz, persze vannak a gagyi villogjunk alufelnik melyek egy csúszásnál darabjaira törnek. persze nem szintiszta aluminium, hanem ötvözetek de ezt kb mindenki tudja csak mint alufelni maradt meg a köztudatban és igy a legismertebb. alumínium, magnézium, cink stb ötvözete az alufelni
2018. máj. 16. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
8,5*18-as BBS RC-m darabja nincs 8 kg. Na arra illik a könnyűfém kifejezés. Emellett simán túlélt egy olyan padkázást, hogy lengőkart kellett cserélnem. A probléma csak az, hogy újan egy ilyen szett nagyon súlyos összeg. Használtan viszont 200 körül meg lehet kapni, és ha vigyáz rá az ember, túléli az autót. Emellett pedig nagyon odabaszósan nézett ki vele az autó. :)
2018. máj. 16. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!