Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Mercédesz gyártja a legtöbb...

A Mercédesz gyártja a legtöbb féle autót?

Figyelt kérdés

Most néztem a hivatalos oldalukat,hihetetlen, minden "osztálynak" van 5 alosztálya.

SUV-ból is vannak olyan lejtős fenekűek, mint a BMW X6.


Jóval több féle modellt gyártanak, mint a BMW vagy Audi.

Persze, ez nem azt jelenti,hogy jobb is, mint az első kettő, pusztán ténymegállapítás.


2018. jún. 11. 21:02
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
Volvoban legfeljebb a 90-es évekig lehetett. Már az S40/V40-ben is csak a dízel volt Renault motorral szerelt. A Nissanban mondjuk érthető, mivel 44%-ban a Renault-hoz tartozik, bár itt nem igazán követhető tisztán nyomon a motorfejlesztések eredete, a sok koprodukció miatt.
2018. jún. 12. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:

"A Renault Trucks a Volvo csoporthoz tartozik, tehát a Renault anyacég nem járt kamiont"


De itt kizárólag az emblémára korlátozzuk a kérdést, legalábbis én úgy értelmezem. Ne menjünk bele hogy ki kihez tartozik.

2018. jún. 12. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:

Oké, de ez esetben mondjuk a VW-t sem kezelhetjük konszern szinten, pedig mindenki azt teszi. Szerintem szükséges azért legalább nagyon felületesen belemenni, mivel van olyan vállalat, ami külön márkát alkalmaz bizonyos feladatokra, pl.: VW-nél az olcsóbb autók Skoda, vagy Seat néven készülnek, ezzel szemben a Daimlernek van csupán kettő autómárkája, a Merci és a Smart, így nekik ezeken belül kell megoldani mindent. Így tehát nem lenne túl igazságos az összehasonlítás, ha csak a jelet néznénk.


Szóval így jól hangzik, hogy mondjuk a Mercedesnek van 150 féle modellváltozata, de ehhez hozzátartozik, hogy azért van így, mert a Daimler így akarta. Más konszernnél (VW, Fiat, Renault) pedig az egyes márkáknak külön-külön egyéni szerep jut, ügyelve arra, hogy a lehető legkevésbé legyenek egymás konkurensei. Valójában ez egy rendkívül összetett folyamat, de manapság nagyon-nagyon ritka, hogy egy márka ne tartozzon valamilyen konszernbe, vagy ne legyen egy névhasználati szerződése, egy számára teljesen idegen vállalattal.


Arról nem is beszélve, hogy manapság egy márka használati jogának megvásárlása nagyon is megszokott forma az autóiparban. Legjobb példa talán a Chevrolet Korea volt. Mégis ki vette őket igazi Chevrolet-nek, amikor (bár enyhe túlzással, de) az egész brand csupán átmatricázott Daewoo volt?

2018. jún. 12. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:

Persze, teljesen igazad van.

De a Merci mégis egy kicsit különleges, mert az autóktól a kamionokig és a buszokig amin a csillag ott van, az jelent valamit. Minden kategóriában a legjobbak között vannak. Még az is fontos, hogy ők nem csak 10-20 éve kezdték ezt a mindengyártást, hanem már több mint fél évszázada ilyen változatos a modellpalettájuk, tehát volt Mercedes teherautó, busz, személyautó, Unimog, minden. Szép történelmük van. Kár lenne ha felosztanák a Mercedest is, főleg a napokban történt eseményeket is figyelembe véve.

2018. jún. 12. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:
Ez így igaz!
2018. jún. 12. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!