Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Új autó skoda fabia 1, 0 75...

Új autó skoda fabia 1, 0 75 lóerő vagy opel corsa 1,4 90 lóerő?

Figyelt kérdés
2018. jún. 14. 09:36
1 2 3
 11/26 anonim ***** válasza:

ne beszélj butaságot. nézd meg a két motor nyomatékkarakterisztikáját.

már csak józan paraszti ésszel is, egy fordulatra 3/4-e égés ütem juty kb ugyanakkora hengerenkénti űrtartalommal.

szóval a 1.0 4000-en adja azt a nyomatékot, amit a 1.4 már valamivel 3000 alatt

2018. jún. 14. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/26 anonim ***** válasza:
#11 Megnézve az adatokat az 1.0 3henger 3000nél tud 100nm-t, az 1.4 4henger 4000nél tud 130nm-t. De ezek az értékek köztudottan padlógáz mellett érvényesek.
2018. jún. 14. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/26 anonim ***** válasza:

íme, az új 1.0 mpi grafikonját nem találtam, de itt a lupo 1.0 vs 1.4 karakterisztikája

[link]

[link]

ennyit jelent a +1 henger

az 1.4 már 3000 fordulaton leadja az 1.0 csúcsteljesítményét (ott 5000 rpm)

2000 fordulaton a 70 vs 110 Nm sem kis különbség.

2018. jún. 15. 07:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/26 anonim ***** válasza:
#13 Nagyon szép az összevetés, de két (legalább) 13éves motor görbét hasonlítasz össze. Illetve egy kicsit tovább mentél volna a details fülre láthatnád hogy az 1.0 4henger/2szelep az 1.4 pedig 4henger/4szelep. Tehát se az euro6c nem tudja se 3henger vs 4henger.
2018. jún. 15. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/26 anonim ***** válasza:

lényeg higy egy korú motorok, ugyanattól a gyártótól, és egyébként a hengerenként 2 vagy 4 szelepes konstrukció nagybfordulaton számít csak. a kis fordulati nyomatékban nem oszt nem szoroz.

tudom higy az euro6 motorok meg vannak fojtva, de amire próbálok rámutatni, hogy 4 hengeres 1.4 nem egy ligában játszik a 3 hengeres 1.0-val.

az 1.4 sem versenyautó, de el lehet vele közlekedni, viszont az 1.0 3 henger kész katasztrófa.

2018. jún. 15. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/26 A kérdező kommentje:
És az 1000-es 3 hengeres tartósságra milyen lehet?Szívóbenzin kibírhat komolyabb javítás nélkül 200-250 ezer km-t ha nincs agyonhajtva és szigorúan be van tartva az olajcsere?
2018. jún. 15. 11:35
 17/26 anonim ***** válasza:
Főképp városi használat mellett a kokszosodás lesz a legnagyobb gond hosszútávon ezekkel.
2018. jún. 15. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/26 anonim ***** válasza:

A típushibák majd 5-10 év múlva derülnek majd ki, szigorúan garanciaidő után, mert ilyen kocsit nem cégautónak vesz senki, hanem kevés használatra.

Maga a kis hengerűrtartalom egyébként nem ok a megbízhatatlanságra, inkább a kocsin díszelgő VW konszern emblémája adhat okot bizalmatlankodásra.

Persze egyik gyártó sem szent, még a Toyotának is vannak rosszul sikerült motorjai.

Szóval inkább olyan kocsit keress, amire hosszú gari időt adnak, nem 2 évvel szúrják ki a szemed.

2018. jún. 15. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/26 A kérdező kommentje:
köszönöm a válaszokat
2018. jún. 15. 12:12
 20/26 anonim ***** válasza:

Itt a két autó gyorsulása, ezek euro 6, de még nem euro 6c szabványú motorok, igaz a VW egy Poloban, de az ugyanakkora, mint a Fabia.

Az újabbak gyengébbek lesznek valamivel.

https://www.youtube.com/watch?v=QTKOfnx6OQ8

https://www.youtube.com/watch?v=A0TsIKtwe90


Én sírnék, ha az újonnan vásárolt 1.0-val kéne közlekednem. Egy országúti előzés rémálom, ha már 2-3 ember ül akocsiban.

Tudom, mert 75 lovas kocsival jártam 8 évig, és az még csak távolról sem euro 6 volt :D

Ahhoz képest anyám 90 lovasa versenygépsárkány volt.

2018. jún. 15. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!