Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy 2.5 ös turbódieseles...

Egy 2.5 ös turbódieseles motorból, hány lóerőt tudok maximum kihozni?

Figyelt kérdés

Egy bmw 525 TDS alap motorról lenne szó.

ez chippelve kb 140 lovas.

Milyen tuningok vannak, ilyen dízel motorokhoz, amivel jól fel tudnám húzni a teljesítményét?

Hallottam pl. nagyobb turbóról, módosított adagolokról, stb..

Lóerőben kifejezve mennyi lehet a max, amit ki lehetne belőle hozni?


ÉS nem, nem teszek bele v 8 as benzines blokkot!

(csak ha tankolod XD)


kb van 500 ezrem a motortuningra.

Optikai tuning nem érdekel.


2010. jún. 17. 14:35
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:

Apu autóját tuningolni ejj :D


Amúgy szerintem dízelt ne tuningolj, nem arra valók, előbb utóbb szétesik sajnos :S

De ha nem gáz akkor

Faja turbót rá 200 ezer egy új

Jó kis intercooler 100 ezer egy új

Apróságok összesen 50 ezer

Chip átprogramozás nemtudom mennyi


És cirka 200 lóerőnél leszel, ennyi a max amit úgy ki lehet belőle hozni hogy nagyobb baja ne legyen

2010. jún. 17. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
és majd fizetheted rá a luxusadót
2010. jún. 17. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:

1. vagyok

Már miért fizetné?

Te hülye vagy ember tuningolhatod 680 lóerőre is a papíron 169 lovas benzinesedet, utána nem küldik fékpadra és nem nézik meg hány lóerő -.-'

2010. jún. 17. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
már nincs luxusadó.
2010. jún. 17. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
Lehet akár 1000 is! Csak szarrámegy!
2010. jún. 17. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 A kérdező kommentje:

Nem apu autója 1.4 es astránk van XD, azt hova, minek....

Én akarom majd tuningolni.

A mostani helyzet a következő:

2.5 tds full gyári bmv motor, és 50 es saválló kp rendszer.

Egy szerelőnek volt ugyanilyen motoros omegája, és:

-vito turbóval (változó geometriás)

-egyedileg módosított "fölreszelt", (ha ilyen van) adagolóval, (mechanikus)

-hengerfej síkolással,

-sport légszűrővel

-mittudomén milyen dugattyúkkal, és hajtókarokkal (jó drága)

-programozható chiptuningal

=

ott tartott, hogy 2. ból elindulva száraz betonon megkapart az omega (hátsó kerekes az is), 2-esbe 120 ig lehetett húzatni. (2.5 ös td!!!!!!)


kb neki 700 ezerbe fájt ez


Csak hogy ezeken kívül van-e még valami fortély?


élettartamot kb mennyivel rövidítik meg ezek a tuningot?

(km.be, mittom én olyan 10 ezret lefuthatok vele probléma nélkül?, néha hajtva, legtöbbször normál tempóban.

2010. jún. 17. 18:33
 7/19 anonim ***** válasza:
2.-be padlógázzal indulva egy 1.4-es suzuki is ki tud kaparni.heh.A teljesítmény nem itt kezdődik...
2010. jún. 17. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
Attól függ, hogy mennyit hozol ki belőle! Ahogy írtam, lehetne 1000 lóerős is, viszont kábé 50-100 km alatt tönkremenne! Amúgy meg legfeljebb, 170 lóig mennyél fel, mert már ez is káros a motornak, de így még kábé 20ezret simán lefutna a kocsid! Viszont elmondhatnád, hogy mikori, és, hogy mennyi KM van benne!
2010. jún. 17. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:

Azért az Omegában nem pont ugyanez a motor van.

Aztmondom inkább vegyél tuningolni egy benzinest.

325 eta, arra ráköltesz 300 ezret aztán már 220-240 lóerős és az sokáig bírja

2010. jún. 17. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:
vezérműtengelyt csináltass rá!
2010. jún. 17. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!