Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Crossmotorozás elkezdéséhez...

Crossmotorozás elkezdéséhez egy 56 lóerős Kawasaki Kx 250 jó lenne? Vagy csak kinyírnám magam?

Figyelt kérdés

2018. júl. 24. 21:20
 1/9 A kérdező kommentje:
Ez előtt még nem volt motorom
2018. júl. 24. 21:21
 2/9 anonim ***** válasza:

Aki életében nem húzatott ki egy 50-es robogót sem, magyarán nem érzi a gázt, az alól egy 56 lóerős gép azelőtt kiszalad hogy tudná mit csinált pár másodperccel előtte.

Viszont aki nem hülye, és ad magának időt hogy ráérezzen annál nem igazán szokott gond lenni.

2018. júl. 24. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Felejtős. Kezdéshez ez nagyon erős.
2018. júl. 24. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Én CR 250-et adtam el nemrég, kb ugyanaz a motor. Nos én majdnem 20 éve motorozok, van 1000-res sportmotorom is, ilyesmi, de ezzel a vadállattal rendesen féltem, estem is vele párszor. Soha nem tudtam megszokni és felhőtlenül élvezni az erejét. Egy kezdő be sem tudná rúgni, illetve az elindulás is komoly kihívás.
2018. júl. 24. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Én 50-es magas enduroval terepezek most már 4 éve, de sokszor csak hármasban merek menni, mert bármikor pofára lehet esni. Elég egy vizes, saras rész, egy nyomvonal vagy pár kipörgő kődarab és fekszel is. Nagyobb motort én nem is mernék venni terepre, mert ahogy ismerem magam, nem bírnám megállni és húznám a fülét.
2018. júl. 24. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Túl sok. Kezdetnek inkább valami 125-ös 4 üteműt vegyél. Bőven elég szinte mindenhez, de nem büntet, ha hibázol. Azzal tanuld meg az alapokat, gázadagolást stb, majd utána válts erősebbre. Pár szezont ezzel gyakorolj.
2018. júl. 25. 06:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, akkor ezzel tényleg várhatok. :)
2018. júl. 25. 14:46
 8/9 anonim ***** válasza:

Utolsó vagyok. Én közúton kezdtem, 15 lóerővel. Így motoroztam egy szezont, kb 7000 km-t, majd a következő 48 LE, 51 Nm volt. Szintén közút, de még így is eléggé meglepett az ereje, és vásárlás után hazafele majdnem estem is vele, mert nedves útburkolaton elpörgött a hátulja, ami 15 LE után teljesen váratlanul ért. Ezt használtam 2 évig. Közúton. Csak hogy érezd, hogy mentem huszonpárezer km-t, mielőtt 50 LE fölötti motort vettem volna, pedig ez aszfalt, nem off-road.


Terepen minden hibát 20-szor jobban büntet a motor. Voltam endurózni párszor 125-össel, nem volt olyan emelkedő, ahol ne tudtam volna felmenni, pedig előző napi eső elmosta az egész ösvényt, 50 centis vájatok voltak benne.


Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ez is bőven elég szinte mindenre. Egy ilyennel is ki lehet pörgetni a hátulját, lehet csúsztatni, ívet gázadással szűkíteni, mozdulatokat és egyéb alap dolgokat gyakorolni. Érzést szerezni hozzá.


Cserébe a hibázást sokkal "finomabban" bosszulja meg, mint egy 56 LE-s vadállat. Nem utolsó sorban a súlya is kevesebb, tehát kisebb eséllyel sérülsz, ha magadra borítod.

2018. júl. 25. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Semmi képen nem ajánlom.Nekem is volt kx 250-esem.Ezek a 250-es 2t crossok nagyon erős és harapós motorok.3- évig motorozás vele de soha sem tudtam kihasználni igazán az erejét.Most vettem egy 125-ös Cr Hondát.Ezzel sokkal könnyebb motorozni.Bőven elég az ereje még tapasztalt motorosnak is.
2018. júl. 28. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!