Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan lehet egy motort...

Hogyan lehet egy motort forgalomba tenni papírok nélkül?

Figyelt kérdés

1.A 125cc 4t motor amit kinéztem: [link]

A leírásban látszódik hogy ''papírok nélkül''

Az a kérdésem hogy attól még hogy papírok nélküli a motor attól még forgalomba lehet-e helyezni?

[link]

Ez az a motor...(nem ezt akarom megvenni)

Tehát tudok mindent a motorrol (2014 Rieju MRT 125 SM Pro)

Így ezekkel a tudatokkal lehet rá okmányokat szerezni?

Válaszokat előre is köszönöm!



2018. júl. 31. 22:55
 1/5 anonim ***** válasza:
Alvázszám,motorszám,régebbi rendszám,ezek alapján lehet.
2018. júl. 31. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Papírok nélkül sehogy.
2018. aug. 1. 01:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Papírok nélkül sehogy, minimum kell az adásvételik láncolata az utolsó bejegyzett tulajtól kezdve.
2018. aug. 1. 07:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Csak azért kérdeztem ezeket a dolgokat mert ez a motor ritka...jó állapotú...és erős! :/

De akkor mindegy....Köszönöm a válaszokat!

2018. aug. 1. 09:40
 5/5 anonim válasza:

Ne vegyél kínait, semmilyen délkelet-ázsiait! A japán gépek a tutik, de már azok a típusok is sokszor kínában gyártatnak. Ez persze nem jelenti azt, hogy minden kínai, koreai, tajvani stb. szar, ez csak az én tapasztalatom. Megveszi az ember a Kymco-t meg a Ryeju-t meg minden ratyit akár nullkilóméterrel, raknak bele 5000 km-t fél év alatt és akkor el vannak ájulva, hogy de jó.

Először is ezek a típusok még csak pár éve kezdtek el piacot találni Európában, még idejük sem volt arra, hogy bizonyítsanak. Most nézz körül hányan használnak ilyen gépeket! És most nem a kisköbcentisekről beszélek, mert azok alapból szétfognak esni alattad idővel. Először is más technológiákat illetve ötvözeteket használnak. Amikor bejön a határon 20 ezer darab hajtásszíj, sem itt sem az EU-övezetben nem fog nekiállni a vámos egy szakítószilárdsági-tesztet elvégezni mondjuk egy szíjon. Tapasztalatból beszélek. Próbáltam már Italjet-et, Garelli-t, Sanggyong-ot. Utóbbit úgy adtam el márciusban, hogy még bele tudjak nézni a vevő szemébe, következő év májusában már fent volt a neten, hogy eladó.

Ugyanez érvényes a részegységekre. Használtam már Made in China variátor-tárcsát, vezérműtengelyt, hajtás-szíjat stb. - még abban az évben szervizelni kellett a vasat ugyanazzal a problémával és abszolút nem vagyok egy gyorsulós típus, szeretek vigyázni a gépekre.

És végül, ha tanácsot kérsz sose hallgass futárokra és nyári motorosokra, mindkét csoportnak leszűkült a mozgástere ahhoz, hogy hiteles véleményt mondhasson!

2019. nov. 17. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!