Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A japán gyártók egy része...

A japán gyártók egy része egyre inkább kifele megy az európai piacról?

Figyelt kérdés

Nem mindegyikre igaz.

Például a Mazdát szereti a nép, meg a Mazda sokat is költ arra,hogy Európában is kelendő legyen.

A Nissan szintén.


Viszont, a Toyota,Honda gyengül és valószínűleg köze van, ahhoz,hogy ezek a gyártók elvetik a dízelmotort.

Például a Honda CR-V modellek közül a jelenleg kifutó szériából az eladottak 80 százaléka dízel volt.Az új generáció meg dízel nélkül fog menni.Európában egy méretes, (mert a CR-V azért méretes) SUV, dízel nélkül halott ügy.Ha prémiumgyártó lenne, az más.

De, a Honda az Accordot is megszüntette Európában.


A Toyota szintén halódik, Nyugat-Európában nem túl kelendőek a túlságosan puritán beltér és gyenge konfigurálhatóság miatt.

A Toyotával még mindig az a legnagyobb baj,hogy túl keveset költ fejlesztésre, innovációra, az autóik csak kullognak a németek, franciák után.



Velük ellentétben, a német, francia gyártók pedig szárnyalnak.Sőt a dél-koreaiak is, véleményem szerint a koreaiak lassan átveszik a japánok helyét,ugyanis, Kia-Hyundai direkt az európai piac igényeire fejleszt autókat, az európai központokban európai mérnökök fejlesztik a járműveket.


2018. aug. 12. 15:45
 1/2 anonim ***** válasza:
Nyugat-Európában bezuhantak a dízel eladások. Se újonnan, se használtan nem kell senkinek a botrányok és a kitiltások óta. Minden gyártó átáll a benzines turbómotorokra személyautóknál és közben ezerrel fejlesztik az elektromos autókat. Mert pontosan tudják, hogy 5-10 éven belül már a benzin sem fog kelleni senkinek, mindenki elektromost akar majd. Már most is vannak elérhető áron élhető elektromos autók, pl Hyundai Kona 510 km-es hatótávval 9 millió környékén.
2018. aug. 12. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

A japán gyártók biztosan abból élnek, ha szombat-vasárnap zárva vannak.


Egy példa, amit ne szeretnek az emberek..az esztergomi suzuki adózott nyeresége 60 mllrd forint volt...vajon miből?..hát.. három műszakban sem győzik a Vitara különböző tipusait összeszerelni.... az orosz összeszerelőkről nem is beszélve.


amúgy nem csoda, ha vacilálnak...nemsokára kész a magyarországi akkumulátor gyár,melynek a termékeit csak európai japán villanyautókba szerelik..


akkor bizony mindegy, hogy francia, német, angol dízel, vagy benzines...azoknak harangoztak.


a napokban vezethettem egy villany Mazdát...azóta lecserélném a szintén japó, de benzines jóminőségű autómat villanyra.

2018. aug. 12. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!