Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a pontos neve a döntött...

Mi a pontos neve a döntött felninek?

Figyelt kérdés
Milyen plusz átalakítás szükséges ehhez ?

2018. aug. 19. 17:14
 1/9 anonim ***** válasza:
Pontosan mire gondolsz? Felnit nem szoktak "dönteni". Nem a forgatott felnire gondolsz? Azt azért hívják forgatottnak, mert fordítva rakják fel a kerékagyra, így például egy ET 30-as felniből kapásból ET -30-ast csinálnak, vagyis 6 centivel kijjebb kerül a felni pere mint volt eredetileg. Példa: [link]
2018. aug. 19. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

ilyenre gondolok

[link]

2018. aug. 19. 17:42
 3/9 anonim ***** válasza:
Ezek sima felnik, csak kisebb kerékdőlést állítottak be az autón. Széria autóknál úgy -2°-os kerékdőlést még általában be lehet állítani. A képen látható ennél azért kevesebb, vagyis itt már valamilyen átalakításra is szükség van. Hogy milyenre, az konstrukciótól függ. (Például egy kettős keresztlengőkaros futóműnél elég az alsó lengőkart-, vagy annak a felfogató csavarját meghosszabbítani.)
2018. aug. 19. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
egy mk3-sa kombi mondeo seggét szeretném ilynre megoldani
2018. aug. 19. 18:08
 5/9 anonim ***** válasza:

Beleteszel sok csempet :))

Ez nem mas mint hibas futomu beallitas elviszed szerelohoz tonkreteszi felteve ha vallalja azt mehetsz.

2018. aug. 19. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Hellaflush?
2018. aug. 19. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Állítható magasságú rugóstag és állítható lengőkarok a pontos recept! A hétköznapi hülyegyerek nyelvben úgy hívják "gewinde" a gewindefahrwerk német szóösszetétel miatt, de ez csak a rugóstagot jelöli, az erős dőlésszöghöz a lengőkarokat is cserélik. Sok esetben a kocsi alsó burkolatait és a dobbetéteket is eltávolítják, hogy végrehajtsák a beavatkozást, ami pedig idétlen, befejezetlen hatást kelt.


Én átgondolnám ezt a helyedben, mert nem olyan egyszerű jól kivitelezni egy ilyen átalakítást!

1.: Drasztikusan csökken a futómű stabilitása!

2.: Legalizálni nehéz és drága, majdnem lehetetlen, kivehetnek a forgalomból azonnal ha nincs szerencséd!

3.: Az autó alja folyamatosan sérülésnek van kitéve!

4.: Addig jó ez a futómű, amíg áll a gép, mert mutatós, de használhatatlan!

5.: A menetsebesség minden forgalmi helyzetben erősen csökken, mert figyelni kell az út egyenetlenségeit!

6.: Ezek a rugóstagok (egyben kaphatóak készletként) nem olyan erősek és tartósak mint a gyári darabok!


Itt egy egyszerű példa, ezeknek a japán fiataloknak viszont nem számít semmi, mert olyan gazdasági háttérrel rendelkeznek:

https://www.youtube.com/watch?v=2S1cd8Ak_Qg

2018. aug. 20. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
...Az állítható toronycsapágyakat kihagytam. Így teljes a kép.
2018. aug. 20. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim válasza:
Amire te gondolsz, az a stance.
2018. szept. 10. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!