Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2t manuális szivatóval....

2t manuális szivatóval. Takarítás után, mindig pöcc röff. Egyik napról a másikra, nehezen indul. Valamit rosszul csinálok? Ti hogyan indítotok ilyen szivatóval? Mi a helyes sorrend?

Figyelt kérdés
+ Gianelli exrta v2 puff feltétele után észre vettem, hogy köpi az olajat a kipufogó. A gyárinál nem vettem észre, mert az nem a dobra fújt.
2018. okt. 17. 22:36
 1/2 anonim ***** válasza:

Nehezen indul, ezt értem. De sajnos nem egyértelmű az hogy mitől indul nehezen. Ez a dolog olyan mint a ló... vagyis két oldala van. Lehet attól nehéz az indítás, hogy nem kap elég dús benzin-levegő keveréket a motor, de lehet attól is hogy túl dús amit kap. Rutinnal meg lehet állapítani hogy melyik eset áll fenn, különösen 2T-nél, mert a 4T az nem olyan "beszédes". Röviden azért próbálom leírni a két jelenséget. Tehát:

Túl szegény a keverék akkor ha a motor sok forgatást igényel hogy elkapja és akkor is enerváltan jár, fulladozva, hörögve veszi a gázt esetleg gázhúzásra le is áll. A gyertya kivételkor száraz, nem tocsog a benzintől.

Dús akkor ha gyorsan elkapja a motor, tehát nem kell sokat forgatni (rugás, önindító) de keményebben, darabos(abb)an jár és nem akar alapjáraton járni, de gázhúzásra felpörög, életben marad. Közben sűrű füst jön a kipufogóból. Leállhat szintén a motor, mert ugye alapjáraton megfullad. Ilyenkor ha kiveszed a gyertyát akkor az nedves, kormos.

2018. okt. 18. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segítséget!
2018. nov. 7. 15:56

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!