Miért rangat az autóm egyesben és kettesben?
Astra g 1.4 caravan
1000-2000 fordulat közt egyes és kettes fokozatban.
Ha hirtelen gázt adok vagy elveszek rángat.
Pl megyek 2000 fordulaton egyesben vagy kettesben lámpa előtt, s mikor elveszem a gázt visszaránt majd mintha gázt adnék picit húz megint ránt megint mitnha gáz adnék. Kb olyan mintha lassitanek a fékkel úgy hogy megtaposom felengedem megtaposom felengedem gyorsan tudjátok mire gondolok szerintem. Mintha nyomkodnam a féket felengedem Lenyomom és ilyenkor rángat, na ez is ilyen. De ha hirtelen gázt adok szintén.
114 ezer km van az autóba, szerintem gyertyakabel lehet, gyertya 60 000nel cserélve volt
Elsőre azt mondanám, hogy vezetéstechnikai hiba. 2000-es fordulaton 1-esben minden rántani fog és hasonló szituációkban.
Emellett van a családban egy Astra G, ugyanezt a hibát produkálja, viszont az fix gázpedálállásnál, és senki sem tudja kideríteni mi az
Pld munkahely ignis 1.3 másik autó h astra 1.9 cdti nem csinál ilyet
Ezért nem értem a kis opel mely kevesebbet futott mint a másik 2 miért csinálja
Egyértelmű, hogy vezetéstechnikai hibáról van szó. Magas fordulaton nem lépünk csak úgy le a gázról, mert befog a motorfék és ránt egyet az autót. Ha pedig fékezel és alacsony a fordulat, akkor be kell nyomni a kuplungot, különben rángatni kezd, majd le is fullad.
A másik két autó azért nem csinál ilyet, mert más a motorkarakterisztikájuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!