Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogy lehet beindítani az...

Hogy lehet beindítani az autót, ha hidegben nem indul? Van rá valami trükk?

Figyelt kérdés

Éjjel a minuszokban áll a kocsi az utcán. Reggel hiába indítom be a motort, amíg lekaparom a szélvédőről a ráfagyott jeget, a végén akkor sem indul be. Erőlködik a motor, de mind hiába.


Opel Astra 1.6 16V egyébként.


2018. dec. 20. 15:58
 1/7 anonim ***** válasza:
Akksi csere , burkold be a motorterét vagy vidd fel minden nap az akkut lakásba.
2018. dec. 20. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Köszi, egyébként elírtam. A gyújtást rakom rá, amíg kaparom a jeget, hogy addig befűtse a kocsit de a motor nem indul mikor mennék a kocsival.
2018. dec. 20. 16:02
 3/7 anonim ***** válasza:
Rossz a módszer. Ne merítsed az akkut, indítsd be járjon a motor , addig melegszik is míg lejégoldózod a szélvédőd. Ilyen módszert amit leírásod alapján vázoltál nem nagyon hallattam/olvastam. Elég groteszk. Ilyet nem szabad.
2018. dec. 20. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Minek raksz gyújtást?

Nem fűt az semmit, -5 fokban, -5 fok a blokk a hűtővíz és a radiátor környéke is.

Nem fűt az semmit.

Először indítsd be, és alapjáraton hadd ketyegjen, amíg kaparsz.

Ha indítózik ,de nem indul el, akkor más gond van ott.

Ha gyengén teker egy felet, vagy egyet egyet és már nem forgat akkor az akkud halott.

(Ilyenkor mindent lenyom az elektronika, hogy a lehető legtöbb áram legyen az indításhoz, pillanatok alatt szívja a halott akkut).

Ha halott akkuval rendelkezel : 3-as fokozat, gyujtás, kuplunggal elkezdesz gurulni vagy tolnak és felengeded a kuplungot, megvan így a 250-300-as indítási fordulat.

F vagy G astra egy jó nem 100 ezer km-es vezérléssel, egyszer elviseli.

2018. dec. 20. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Mit érezhet az az eleve ledermedt akku amikor eleve indítás elött meríted a ventillátorral.. ilyet tényleg ne csinálj, ölöd az akkut.
2018. dec. 20. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Mit fűtesz te a ráadott gyújtással?

Attól hogy lesz meleg, hogy csak a szellőzőventilátor megy, és a motorvezérlő is szívja az akkut?

Az ötperces jégvakarásod alatt ezek a fogyasztók 2-3 indításnyi áramot kivesznek a hideg miatt amúgy is gyengélkedő akkudból.


AMit még teheszt, hogy vezetési stílusodon változtatsz.

Tél van, hullik valami havaseső, csúszik az út, lassan mész, ugye? Megy a fényszóró, a fűtőventilátor, a szélvédő fűtőszál, az ablaktörlő, az utólagos ülésfűtés, a szellőzőventilátor. Mind-mind fogyaszt. Nem keveset. Most nézd meg, hány amperes a generátorod, és azt is nézd meg a műszaki adatainál, hogy ezt az áramerősséget mekkora fordulatszámtól tudja.

Ne akarj túl korán felkapcsolni, mert egyrészt szenved a motor, másrészt nem lesz elegendő töltésed. Mindig olyan sebességfokozatot válassz, hogy a motor fordulatszáma legalább 2000/perc legyen. Ez azt jelenti, hogy ilyen téli 40-es óvatoskodás esetén harmadikban hagyod, nem kapcsolsz feljebb. Így van esély rá, hogy a fogyasztók ellátásán kívül valamennyit tölteni is fog az akkuba.

2018. dec. 21. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Lehet, nincs benne kompresszió. Nagymamám autója is nehezen indul, pont emiatt. Szét van kopva a motor.


Egyébként miért nem melegíted a motort, míg kaparod a jeget?

2018. dec. 21. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!