Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért csalnak Magyarországon...

Miért csalnak Magyarországon az autókereskedők és a nepperek?

Figyelt kérdés
Gusztustalan ami Magyarországon zajlik! Többek között pillanatok alatt visszatekerik a kilóméter órát egy speciális kütyüvel.

2019. márc. 4. 21:12
1 2 3
 11/25 anonim ***** válasza:
Am msot mi a kérdés? Mindenki tudja miért csinaljak.
2019. márc. 4. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/25 anonim ***** válasza:
61%
Ez nem csak magyar specialitás.
2019. márc. 4. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/25 anonim ***** válasza:
65%
Azért csalnak mert erre van igény.
2019. márc. 4. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/25 anonim ***** válasza:
40%

Azért csinálják, mert a vásárlók zöme nem hajlandó megvenni az autót, ha 200ezer km fölötti értéket mutat a kijelző, no és a vissza tekerés egyszerű, olcsó csalás, a haszon meg sok...

Nem magyar sajátosság, nyugaton is tekerik az órákat, a különbség annyi, hogy ott talán kevesebben, de az oka is megvan: jön a keleti nepper, elviszi, majd tekeri ő.

Erre nem feltétlenül lesz megoldás a nyilvános adatbázis, legfeljebb nem a kereskedésekben tekergetnek, hanem az arra hajlanos tulajdonosok a műszaki vizsgák előtt, ahogy ezt is csinálják, csak erről kevesebb szó esik.

Fut az autó 40ezret, műszaki előtt vissza tekerik 15ezerre, és máris fényképpel igazolható, keveset futott... és ezt két évente el lehet játszani, gondolva arra, hogy 8-10 évesen eladó lesz az autó.

2019. márc. 5. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/25 Beviz Elek ***** válasza:
27%

Azért van erre szükség mert a sok madár másképp nem veszi meg az autót. Megnézik az évjáratot, a km óra állást, aztán akár fénykép nélkül is eldöntik hogy kell az autó vagy nem.

Nemrég volt itt fent egy kérdés egy 410ezres Suzukiról, a többség határozottan sokallta és kevesebbet mutatót ajánlott a kérdezőnek. Ennyi km-rel (szinte) eladhatatlan egy autó, tehát vissza kell tekerni, pedig ha minden autó valósat mutatna, akkor nem is lenne olyan rossz az a 410ezer.


Ha lúzer vagy és spórolás reményében becsukod a szemed, tehát nem veszel tudomást az óratekerésről és nem cserélsz vezérműszíjat, akkor előfordulhatnak kellemetlen meglepetések, de ez nem csak a kereskedő, hanem a vásárló hibája is. Alapszabály hogy vásárlás után egyből csere, hiszen ismeretlen az autó előélete.

2019. márc. 5. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/25 A kérdező kommentje:
Magyarországon ez nagyúzemben zajlik így ne jöjjön azzal a dumáv, hogy máshol is tekerik. Ha máshol lopnak, csalnak, akkor lehessen Magyarországon is? Na itt kezdődik a főprobléma az eleve rossz glndolkodásban ami további aljasságokhoz vezet.
2019. márc. 5. 13:05
 17/25 A kérdező kommentje:
Kereslet dumával se jöjjön senki, mert bármire van kereslet akár bérgyilkosságojra is és még sorolhatnánk az alhasságokat. A helyes gindolkodás az, hogy elítélem ha kell feljelentem ezerszer is és arra törekszem, hogy legyen változás egy jobb irányba. A többi csak a további fertőbe visz.
2019. márc. 5. 13:09
 18/25 anonim ***** válasza:

"A helyes gindolkodás az, hogy elítélem ha kell feljelentem ezerszer is és arra törekszem, hogy legyen változás egy jobb irányba. "


Valóban ez a helyes gondolkodás, de egyben a legnaívabb is.


Elmehetünk mi a kereslet dumával a sunyiba, de a piacot a piacon jelenlévő szereplők érdekei, igényei és magatartása határozza meg. Mondhatjuk, hogy ez hülyeség, de ezzel egyúttal ignoráljuk is a valóságot.


A valóság az, hogy a Magyarországon a vásárlóerő gyenge. Az embereknek nincs pénzük új autókra, nincs pénzük újabb, kevesebbet futott autókra. Arra sincs pénzük, hogy egy márkakereskedő prémium használtautó ajánlataiból válogasson, inkább meg vesz valami hasonló szemetet 30%-kal olcsóbban.

Megnézed a gyakorit és az autós csoportokat, nagyon szembeötlő hogy normális karbantartásra sincs pénz.


Olcsón meg csak hulladék van, de a reális óraállását senki nem szeretné látni egy 20 éves dízelnek, mert az fájna. Legálisan a piac nem tud olyan olcsó járműveket kínálni, amik nem voltak törve és alacsony a futásuk. Marad a javított és a tekert órás autó.


Mondhatjuk mi, hogy ez genyaság és mi ezt elítéljük, de attól még a potenciális E46 vásárlók nem fognak 100 000km alatti futású E46-ot behozni Svájcból 4,5 millióért, a realitás az hogy megveszik a tekert órás pusztulatot 800 000-ért és örülnek hogy ezt megtudták venni.


Üdv a jobban teljesítő magyar valóságban..

2019. márc. 5. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/25 anonim ***** válasza:
kérdező! A prostitúció is erkölcstelen, csúnya dolog, de ha igény van rá, akkor lesz kupleráj is. A magyar autóvásárlók meg ilyenek: elhiszik, hogy kevés km futással olcsón vehet szuper prémium autót. Te pl. megvennél egy 320.000 km-t futott autót?
2019. márc. 6. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/25 veterán vas ***** válasza:
27%

A hozzászólásokat olvasva kiderül, hogy 5 évestől 90 évesig, szinte mindenki tisztában van a visszatekerés valamennyi trükkjével, és azok következményeivel. Mégis, az érdeklődők jelentős százaléka azzal a kérdéssel indít, hogy "mennyit km. van benne"?


Vagyis úgy tűnik, a kedves vásárlójelölt csak azért adja föl az első magas labdát, hogy aztán tudjon mire lecsapni.

Ez egy jó kis szabadidős szórakozásnak tűnik, csak semmi értelme. :(

Ha megnézek és kipróbálok egy autót, el tudom dönteni, hogy

azért a pénzért megveszem, vagy sem.

Ehhez képest egy teljesen közömbös infó, hogy a műszerfal 232-t vagy 323-t mutat.

Szerintem..........

2019. márc. 6. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!