Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért csalnak Magyarországon...

Miért csalnak Magyarországon az autókereskedők és a nepperek?

Figyelt kérdés
Gusztustalan ami Magyarországon zajlik! Többek között pillanatok alatt visszatekerik a kilóméter órát egy speciális kütyüvel.

2019. márc. 4. 21:12
1 2 3
 21/25 anonim ***** válasza:
Elterjedt az utóbbi években az a szemlélet, hogy csakis az állapot, a km pedig nem számít... Hát ez nagy hiba, mert a km is nagyon fontos, akárhogy is nézzük.
2019. márc. 6. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/25 anonim ***** válasza:

Számít a km. Csak ugye, mit vennél meg?

1. 200.000 KM Budapest-München havonta többször.

2. 100.000 KM Budapesten belül, vagy max. Érdig, napi dugóban araszolás.

Ugye, hogy nem mindegy?

A KM tekerésnél az igazi baj, hogy nem tudod, mennyi az annyi és milyen szervizeket csináltak már meg és mi néz ki ezután!

2019. márc. 6. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/25 anonim ***** válasza:
Ha jó állapotban van, akkor a 100 ezer km-es araszolóst. Olyan nincs, amelyik 200 ezer km-en keresztül csak az autópályát járta.
2019. márc. 6. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/25 anonim ***** válasza:
69%

Szerintem az állapot mellett fontos a valós futás is.


Egy átlag dízelnél és a klasszik automatáknál 300-350-400 000km környéke az ahol lassan jelentősebb összeget kell költeni a motorra és a váltóra. Ha ez megtörténik akkor megint ugyanennyit elmegy komoly,zsebbe nyúlós gond nélkül.


Ha adott két egyforma autó, amiből az egyik valósan 170 000-ret futott, a másik meg 300 000-at akkor valszeg a másodiknál korábban kell zsebbe nyúlni. Nyilván ezért drágább, a valósan alacsonyabb futású autó, ennek van egy felára. Ha megtekerem a 300-ast 170-re akkor el tudom adni drágábban a felárat elrakom a vevő meg rábszott mert drágán vett pénztemetőt.

Nem a magas futás miatt olcsóbb az autó, hanem a várhatóan felmerülő költségek miatt.


Haén veszek egy 150 000-ret futott dízelt vagy turbóbenzint akkor azzal általánosságban lehet úgy számolni, hogy a következő 150 000km-en nem lesz turbógond. Egy visszatekert órásnál is ezzel számol az (naív) ember aztán lehet 30k km múlva lehal a csiga és megyek telesírom az összes rumot, hogy sz@r a dízel mert 180 000-nél széthullik...


A mi családunk szerencsére nem óraállás fetisiszta, nekem is van sokat futott autóm, öcsém is gondolkodás nélkül elhozta az Ivanicsból a 4,5 éves 293 000-ret futott Focust, nem is volt vele semmi problémája. Viszont ennek az ára a futásnak megfelelő volt, az állapota meg sokkal jobb volt, mint sok 150-160 000-rel hirdetett Focusnak.


Hülyeség csak az óraállást nézni, az állapot is fontos vagy talán fontosabb. De a valós óraállás is lényeges lenne, csak általában nem valós.

2019. márc. 6. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/25 anonim ***** válasza:
50%
látom átment a kérdés. Nem azt mondom, hogy soha életében nem ment városban, csak attól van benne sok, mondjuk 3 éves korára, mert pályázott. Ott a motor, hajtáslánc alig kopik. A városinál dízel esetében telítődhet a DPF, szétsőben lehet a kuplung, stb.
2019. márc. 6. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!