Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyi az a határ km-ben ami...

Mennyi az a határ km-ben ami felett már nem vennétek meg a használt autót?

Figyelt kérdés
Én például 280 ezer felett már biztosan nem venném meg!
2019. márc. 18. 18:41
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
44%

Nem ezen múlna. Önmagamtól 300 ezer km fölött is szívesen vennék autót, mert tudom, hogy én lelkiismeretesen karban tartom, és van is rá pénzem.


Valami 20. tulajos csotrogányt 100 ezer km-rel se venném meg.

2019. márc. 18. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
43%
Nálam incs ilyen határ. Ha az állapota frankó akkor teljesen mindegy mennyi a valós vagy a mutatott kilométer.
2019. márc. 18. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
21%
Nem veszek hasznåltat ,max bemutató darabot potom pénzėrt .
2019. márc. 18. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
43%
A megtett km csak egy szám, aki napi 100km-t ingázik pályán és úgy megy bele 200e km az szinte újszerű autó lesz ahhoz képest ha ez a 200e km csak budapesten belül kerül bele.
2019. márc. 18. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
40%
A kilóméter semmit sem jelent. Hamarabb megveszek egy 500 ezres dízelt, ami napi szinten ment 80-100 kilómétert pályán, mint egy olyat, amiben csak 200000 van, de csak napi 10-15 kilómétert ment, azt sem egyszerre.
2019. márc. 18. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
43%
Nyugi ha 280 folot nem venned meg akkor szivesen visszabb tekerik neked, en nem a kilometert nézem hanem az allapotot, 50 ezer alattis lattam mar tonlretett autot meg olyar is ami 400 folott is jo volt
2019. márc. 18. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
43%

200-250 ezer kilóméter felett, már nagy az esélye hogy az autón sorban elöjönnek gondok.

Na nem feltétlen a motorra kell gondolni, de akár az is lehet már elhazsnált ennyi futás után.

De 250 ezer felett az autó minden alkatszrésze már eléggé elhazsnálodott, amit még az évek alatt nem cseréltek ki rajrta.

Ettől még lehet venni magas futás teljesítményű autót, de bele kell kalkulálni hogy nagyobb esélye van a sorozatos hibáknak, alkatszrészek cserélésének.

Magas futás teljesítményű autónak magasabb az üzemeltetési költsége(ha normálisan karbantatjuk, és nem csak megyünk vele amig szét nem esik.


kb 200-250 ezer kilóméter környékéig van tervezve egy autó, utána már elméletben nem gazdaságos az üzemeltetése, persze használható(használják is) de ha választani lehet és a pénztárca engedi akkor érdemes a kisebb futásn teljesítményű autók közül választani!

2019. márc. 18. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
Ez hülyeség. Legtöbb 400-500 ezerről van visszatekerve 200 ezerre, hogy örülj neki!
2019. márc. 18. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:
0%
300 ezer felé próbálok nem menni, de csak azért, mert úgy veszek minden autómat, hogy legalább 200 ezer kilómétert még elmenjen. Szóval inkább 150-180 ezer kilóméteres autókat veszek mostanában.
2019. márc. 18. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:
Sokat értek a kilóméterekkel, ha egy süket vén kriplitől vesztek autót, aki 4. fokozatban ment Debrecentől Sopronig minden héten 10 éven keresztül üvöltő motorral, vagy tojtak neki olajat cserélni a márkaszervízben, mert a segédgyerek az F astrájába locsolgatta azt az olajat.
2019. márc. 18. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!