Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » DRZ-400 -at le lehet fojtani...

DRZ-400 -at le lehet fojtani A2 -re ha szükséges?

Figyelt kérdés
Sok szempont van hogy lefojtható -e egy motor vagy hogy milyen módszerrel, csak az a kérdés hogy a DRZ -nél lefojtható -e? Mindhárom fajtánál, tehát E, S, SM -nél?

2019. máj. 2. 18:13
 1/7 anonim ***** válasza:
Van 39 és 41 lovas DR-Z is.
2019. máj. 2. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

A 39 lovasok közül is sok van amelyik túl könnyű ahhoz hogy 0.2 kW jusson kilónként tehát nem vezethető A2 -vel.

Pontosan ezért lett odaírva hogy "ha szükséges".

2019. máj. 2. 19:55
 3/7 anonim ***** válasza:

A2-vel vezethető:


[link]


És ez is hasznos lehet:

https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__67..

2019. máj. 2. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

Én azt értem, persze hogy vannak külön A2 -vel vezethetőek, de ha van 10 motor és abból csak egy vezethető A2 -vel akkor az istenért se fogja megvenni senki ha a többi 9 jobb adottságokkal rendelkezik, csak épp le kell fojtani.

Ez érdekel engem nem az hogy van 1-2 motor most ami vezethető A2 -vel. A fojtásos tapasztalatok ha egyáltalán lehet fojtani, melyiket lehet fojtani, hogy működik az egész, stb stb

2019. máj. 2. 20:22
 5/7 anonim ***** válasza:
0%

Elolvastad a gyk-s kérdésnél a válaszokat? 50 lóerőről 48-ra semmi értelme lefojtani. Szerintem hivatalosan nem is lehet, tehát hiába fojtod le házilag, ha a forgalmiba marad az 50 ló, akkor se vezetheted A2-vel. Nem ok nélkül van A2-es változata, olyat kell venni.

Vannak 60-70 lóerős motorok is 48-ra fojtva, annak még van is értelme.

[link]

Vagy válassz más típust.

[link]

2019. máj. 2. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

Hivatalosan nem is lehet?

5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet 16. § (3) 2016. január 1-től hatályos szövege:

- Csak olyan motor fojtható, amelynek gyárilag van fojtott változata

- Papírmunka díja: 11 800 Ft (átalakítási engedély) + 4360 Ft (vizsga) + 4 600 Ft (kiegészítő vizsgálat) = 20 760


Ha a műszaki idejére lefojtom de a forgalomban már nem úgy használom akkor igen, van rá esély hogy szólnak érte, de mennyi is? 1%?

37 lóerőre lefojtva műszakiztatom le de 39 lóerővel hajtom a forgalomban melyik rendőr fogja megmondani hogy 2 lóerő el lett csalva?

Ennyi erővel akkor minden 2. motros ne is motrozzon mert Akrapovic vagy Yoshi dobja esetleg szettje van a motoron, és az pedig nem olyan mint a 2 lóerő elcsalás, mert a hülye is le tudja olvasni a kipufogóról a szöveget.


Ne legyünk már naívak, itt nem egy 2019 BMW S1000 -t fojtunk vissza A1 kategóriára és hajtsuk mint 125 köbcentis motrot.. Magáról a konkrét kérdésről egy szó nem lett említve továbbra sem. Azzal semmit nem érek el (és az sem akinek esetleg hasonló kérdés támadna a fejében) hogy beszélsz jobbra balra hogy így nem lehet, úgy van A2 -re, felesleges visszafojtani..

Mi felesleges ezen? Hogy 2 lóerő miatt nem 0.2 kW jut egy kiló tömegre hanem 0.2251367247, és 0.025 kW/kg miatt várjon valaki 6/2 évet a korlátlan jogsira? Ki fog lemondani egy tegyük fel tökéletes állapotú DRZ -ről ami pont azért 0.2 akárhány kW/kg mert jó állapotban van, de helyette megvesz valami 100.000 kilóméteres agyonstrapáltat mert még nem csinálhatja a korlátlant vagy nem érné meg ha van egy A2 -es jogsija már csak azért, mert pár EZRED kW/kg -vel nagyobb a teljesítménye a megengedettnél..


Még mindig a tapasztalt DRZ tulajdonosok segítségét keresem, vagy aki járatos ebben a témában, hogy pénzben mennyibe jönne ki, vagy inkább a súlyt kell növelni ha igen hogyan, blablabla..

2019. máj. 3. 00:40
 7/7 anonim ***** válasza:
48%
Vizsga előtt rápakolsz a vázra pát tömör vascsövet, és meg lesz a súly.
2019. máj. 3. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!