Az autósok szerint azért kell az környezetszennyező autósoknak kedvezni a biciklissekkel szemben, mert többen vannak?
Visszaolvastam, továbbra se értem mi azzal a kérdéssel a gond?
Milyen érvük van az autósoknak a nagykörúti biciklisávok megszüntetése mellett, azon túl, hogy ők vannak többen???
"Milyen érvük van az autósoknak a nagykörúti biciklisávok megszüntetése mellett, azon túl, hogy ők vannak többen???"
Nem érnek be időben a munkahelyre, mínusz egy sáv híjján többet is pöfögtetnek a dugóban, ha már a környezetvédelemről van szó.
De tényleg nem értem néha az ilyen kirohanásokat...
"Nem érnek be időben a munkahelyre"
Én se érek be, ha munkaidő előtt 10 perccel indulok. Most akkor ez egy érv, hogy kapjak helikoptert, amivel 10 perc alatt beérek?
Jó innentől már értem a kérdés lényegét....
Bunkó autósok, szegény biciklisek. Tessék egy számodra értelmes válasz.
Mert az üzemanyag árából is kerül az útalapba, és még jó pár módon sarcolják az autósokat. A te kerékpárútjaid is az autósok adójából épülnek. Vagy te mennyit fizettél eddig kerékpárútra? Szerintem egy cm kerékpárút nem jönne ki abból...
De tegyük fel, igazad lenne. Kitiltanák / ellehetetlenítenék az autókat a legtöbb helyről. Te vergődnél a legjobban, hogy mi az hogy a mosógépszerelő a dugódíjat, és az egekbe szökött parkolási díjat is veled akarja kifizettetni? (például: kiszállás 3000, munkadíg 5000, alkatrész 3500, dugódíj+parkolás 10000)
Te is csak addig tiltakozol a gépjárművek ellen, ameddig tudtodon kívül a haszonélvezőjük vagy. Tipikus agymosott... tiltakozol a gyerekmunka és félrabszolgasorban tartott emberek kizsákmányolása ellen, miközben veszed közismert multik Pakisztánban, Indiában gyerekmunkával készült bútorait, ruháit.
Az ilyen kérdésekről nem tudom eldönteni, hogy trollkodás vagy valaki tényleg gondolja, aztán ilyenkor merül fel rögtön az a kérdés, hogy vajon melyik a rosszabb, ha trollkodik, vagy ha valaki ezt tényleg komolyan gondolja. :D
Amúgy meg karigeri őrülete az egész, nem tudott jogsit letenni, így most inkább rá van szállva az autósokra.
Egyszerűen azért, mert minél kedvezőbb feltételei vannak a kerékpározásnak, annál többen fogják azt használni és minél kedvezőtlenebbek az autóhasználatéi, annál kevesebben ülnek autóba. Eddig évtizedeken keresztül az autózást favorizálták, meg is lett az eredménye...
Most már ideje a fenntartható közlekedéssel foglalkozni, ha nem akarjuk hogy megbénuljon az egész város.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!