Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Magyarországon melyik kamionos...

Magyarországon melyik kamionos cégek a legismertebbek/legnépszerűbbeka kamionsofőrök körében? Melyik céggel kell vigyázni? Melyik cég úgy ahogy de megbízható?

Figyelt kérdés

2021. ápr. 23. 16:18
 1/4 anonim ***** válasza:
95%

Prevost ismert és sokan istenítik. (Amúgy meg a beled kihajtják, mindent kiszámolnak, aztán nagyon sokszor nem lehet tartani a menetrendet, ekkor jön az hogy átakasztás vagy munkaidőtúllépés, de az árunak oda kell érni. Ja átakasztás. 3 hét alatt kb 13 vagy 14 pótkocsi.)

Waberers a legismertebb, sokan istenítik de kb ennyien (ha nem többen) szidják. Túlfogyasztást vonogatják szépen. Teljesen átláthatatlan a bérezés. Dolgozol egész hónapban, és fogalmad sincs mennyi lesz az annyi tizedikén, majd kapsz egy összeget azt csókolom.

Ismert és sokan istenítik a Hubik Transt. De én kilóméterpénzért nem mennék oda dolgozni... Na meg a kisfülkés MAN-ek és Volvok sem túl vonzóak.


Igazából inkább azt kellene kérdezni melyik a legnépszerűtlenebb. Top az a Wabi. Második talán a Supernova, amiért a koronára hivatkozva pár hónapig levitték a napidíjat 30 euróra, plusz annak is a Wáberer úr a tulaja. :D

Harmadik talán ismertek közül a Duvenbeck vagy a Gartner. Sokat nem tudok róluk, de csak szidják. :D

2021. ápr. 23. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:
100%

Dolgoztam a napocskás cégnél, szerencsére már nem ott vagyok :)

Mit kell róla tudni?

Van kocsigazda rendszer, ezesetben saját autóval jársz de minimum 3-4 hetet kint kell lenned külföldön és itthonlét 2-3 nap, ami semmire nem elég... 3-4 hét után hazaérsz és bizony be kell vásárolnod, mosnod kell a ruháid, el kell intéznined ezt azt! Ez a 2-3 nap el is megy úgy, hogy családoddal nem is foglalkoztál és már mehetsz is vissza külföldre! Másik lehetőség, 3 hetet vagy kint és 1 hetett otthon ez már jobb lenne... viszont büntetőből szopatnak azzal, hogy esetben viszont nem jár állandó kamion és megkapod a koszos fülkés kamionokat, egyik másik kamionos tetves, bolhás meg ki tudja milyen.. többször láttam, hogy vegyvédelmi ruhában,permetezővel a hátukon, maszkban fertőtlenítették a kamion belsejét... lehet meghalt benne valaki... nem tudom.. Ezeket a kamionokat kapod meg persze ezek nincsenek takarítva, ha már vegyvédelmi ruhában takarítják ott már nagyon nagy baj történt :D

Továbbá ezek a váltós kamionok mindig valami műszaki problémával rendelkeznek... nekem volt olyan, hogy kiégett az izzó és mondom kicserélem és mindkettő oldalt az izzónak a foglalata törött volt és bele volt ragasztva az izzó pillanatragasztóval ... ki kellett törnöm onnan... igen ám de utána mi fogja megfogni az új izzót? :D Semmi! Be kellet ragasztanom nekem is :D 2 órát szoptam vele és időre mentem.

Akkor volt olyan is, hogy Mercédesszel voltam és az akkusaru meg volt olvadva isten tudja miért és a döcögéstől leesett és megállt alattam az autópályán közel éjfél magasságába... :D Szóval közös lónak túrós a háta, viszont ha sajátod van akkor meg ki se szállj a kamionból!

A legkoszosabb kamionba amibe beleültem az olyan volt mintha 3 hamutálat csak így beborítottál volna a fülkébe és egy lombfúvóval felkavartál volna :D Elindítottam a melegítés és még a légbefúvóból is dohány pernye jött.. ennek tetejében még büdös is volt a fülke mint a dög... 3-4 hét alatt kitakarítottam de addigra már kaptam a másikat! :D



Továbbá:

Ki küldtek vágott gumival... az irányítóm azt mondta túl sok idő lenne megcsináltatni :D


A francia alpokba mennem kellet olyan útvonalon, hogy arra még személy autó sem járt.. és a faluba ott anyáztak nekem mit keresek ott kamionnal... Csehországban bekültek, olyan alsóbbrendű útra, hogy falvakon, erdőn és mezőn kellett átmennem, volt olyna is, hogy egy kidőlt fát arrébb kellett emelnem... mert nem járt arra senki más csak én. :D Az út olyan széles volt mint a kamion.. de visszafordulni már nem lehetett... ilyen helyekre küldtek be...

Mondtam a főnöknek soha többet... erre ő, hogy képzelem? mindenki más megcsinálja... és akik az útvonal kiosztásával foglalkoznak pontosan tudják merre küldenek... ahhaaa.. pontosan leszarják merre küldenek..

Nagyon sok bundesz útvonal van ezek nem csak veszélyesek, de nagyon fárasztóak is mert sokkal jobban kell figyelni mint autópályán....

Szűkös utak, falvakon keresztül, sok gyalogos.. kanyargós szerpentinek.. stb stb szopás!



A cégnél nagyon sok Román van, utálják őket Európában, igénytelenek magukra és a munkájára is... és a cég presztízsét is rombolják.. már ha van... Többször volt, olyan hogy bundesz úton szembejövő kamionból integettek nekem középső ujjal.... Akkor volt, olyan is, hogy megérkeztem egy céghez kérdezi a portás Román? és köpött a földre... Nem, mondom Magyar... erre mutatta a kezével az még épp elmegy... de nem örül nekünk...

Volt olyan is, hogy este alvás közben megállt mellettem egy kamion, lehúzta az ablakot és elkezdte verni az oldal falát a fülkének de mint az állat és felriadtam, konkrétan megijedtem... mondom mi a sz1r ez... és mire elhúztam a függönyt el is hajtott a kamionos.... szóval szoktak trollkodni is a naposkásokkal..


Sokat kellet menni Angliába, ahol a migránsokkal kellett harcolnom, amikor meg át értem Angliába akkor meg a tolvajokkal.. este garantáltan felvágják a pótkocsit, ha olyat szállítasz el is lopják a cuccot... vagy az üzemanyagot.. azt meg vagy kifizetik vagy nem...


Másik, nagyon sokszor indították hiányos felszereléssel, volt olyan, hogy hiányzott 10 oldalléc és időre mentem, persze mellé volt még egy kettő dolog mindig,(nem volt a kamionon poroltó, vagy nem működött az állófűtés, vagy a hűtő) ez nagyon szívás volt. Megérkezel és neked még ezekkel kell foglalkozni, hogy el tudj indulni, de már késésbe vagy.. De meg kellett csinálni, hogy a 3 hét alatt ne szopj az úton a hiányos felszerelés miatt...


Bármilyen katasztrófa volt Európában a mi cégünk a napocskás cég elsőként volt ott és segített.. Mikor kitört a korona Olaszországba és senki nem mert menni oda... azonnal oda kaptam fuvart :D Mondom mi a szent sz1r, eddig nem kellet oda mennem, most meg gebasz van azonnal... Miért van ez? Mert a napocskás cég minden elvállal és többnyire Román munkásai vannak és ők minden is megcsinálnak...


Készülj fel 90% ban a kollégák, panaszkodnak és nagyon idegesek... feszültek és utálják a munkájukat és ezt elfogják neked mondani... mert amit meglátják ott a sárga napocskás kamion mennek oda panaszkodni.... Nagyon depresszív...


Sokat kell akasztani és többször volt olyan, hogy kolléga után kell lekötni az árut mert ő nem tette meg, mert sietett.. vagy olyan is volt, hogy átvert a spaniferrel... én adtam a teljes felszerelésem de az övé hiányos volt... utána szívtam a továbbiakban... Mert én sem tudtam lekötni az árut mert nem volt rakszer :D


A fizetésen lehetetlenség eligazodni.. mert vagy 15 tételből áll össze és nem tudod mire és mennyit kaptál... ne próbáld nem fogod tudni kiszámolni... annyit adnak amennyit gondolnak.... de nyilván kevesebbet....


A karácsonyi hazajövetel busszal zajlik, gondold el 30 idegen és ideges, igénytelen kamionossal kell haza zötykölődni 24 óra alatt Calaisból.... úgy, hogy isznak mint a gép közben és szekálják a busofőrt..:D


SENKINEK NEM AJÁNLOM!

2021. ápr. 24. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

2-es válasz nagy részét meg tudom erősíteni, bár nekem egy év alatt nem volt sok felvágásom angolban, gázolajam se szívták le, illetve kocsigazda voltam és karácsonykor is kint voltam, így azokról nem tudok nyilatkozni. Ja meg ilyen trollkodóim meg bemutogatóim sem voltak szerencsére.. :)

A buszos kolléga helyében egyébként megálltam volna és közöltem volna a csesztető gyökérrel/gyökerekkel hogy akkor most vagy szépen leszáll vagy elmegy hátra és nem pofázik nekem. Amíg ez a kettő közül az egyik nem teljesül, nem megyünk tovább. Többi majd rendre utasította volna a kötekedőt/kötekedőket.

1-es voltam.

2021. ápr. 24. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

az összes cég egy nagy rakás szar szinte, de a multik a legszemetebbek. Amik meg 5 csillagos cégek, jó bérezés, jó bánásmód, jó autók, arról meg úgy sem fogsz hallani mert nem jön el senki olyan cégtől, és nem is fogja emlegetni mert veszélyeztetnéd a pozícióját. Ja és persze 1000 ből 1 ha ilyen van. Nézegess cégekről cikkeket, mindenhol mit látsz? Még több pénzt kell termelni, profit maximalizálás, költségek csökkentése. A sofőrökről egy szó sem esik, de ezek amit elmondanak ott fognak lecsapódni hogy zergebaszta bundás utakon fognak küldözgetni mert így spórolnak 1 km-t meg az útdíjat, trükköznek a bérekkel sok helyen (minden napra X összeg de vasárnap már csak Y összeg mert úgy se dolgozol csak vered a brét..., ugye wabi?), vagy üzemanyag pénz aminek lehetetlen utána számolni, km vagy kanyarpénz, ahol direkt úgy adják a fuvarokat hogy véletlen se kelljen túl sokat menni mert akkor sokat kellene fizetni (ugye, supernova?) és még sorolhatnám. Ez ez ilyen szakma, mindig is ilyen volt, mindig ilyen lesz.


Habár hozzátenném, hogy a túloldalt sem jobb a helyzet a fuvarszervező, elnöki oldalon, mert igencsak szeretnek a megrendelők nem fizetni a fuvarért, vagy koholt indokokkal kevesebbet, és sokszor kénytelen vagy lenyelni mint fuvarozó, mert pl van egy szerződésed egy rohadt nagy céggel, mondjuk Michelin, és 10 órán át áll az autó mert szedik le az árut, vagy épp rakják, ez elég nagy pénzkiesés, de muszáj benyelni mert belőlük élsz a többi napokon.

2021. ápr. 25. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!