Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » C+E kategória mellè szeretnèk...

C+E kategória mellè szeretnèk elvègezni mèg egy darus vizsgát is. Melyikkel járnèk jobban a rakodó darussal, vagy a magas darussal? ( nem torony daru) Van esetleg valakinek tapasztalata? Előnyt hátrányt egyaránt szívesen olvasnèk.

Figyelt kérdés

#kamion #teherautó #daru #rakodódaru #magasdaru
2023. aug. 20. 14:05
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Attól függ milyen munkát akarsz
2023. aug. 20. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Ja és a félreértések elkerülése érdekében írnál kódokat a képzésekhez?
2023. aug. 20. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:

Ezek szerint fogalmam sincs az egészről. :D


Ne kövezzetek meg.


Én kèt fèle típust ismerek ebből, a magasdarut ami teherautón van ès a rakódó darut ami szintén.


Teljesen laikus vagyok ezekben.

Tehát arra a kèrdèsre hogy milyen munkát akarok mèg tudok is válaszolni, gondolok itt arra hogy èpítőanyagokat lepakolni pl. De hogy milyen ágazatai vannak mèg azt nem tudom, de ha felvilágosítasz, megköszönöm.


Kódokat pedig vègkèpp nem tudok.

2023. aug. 20. 16:01
 4/11 A kérdező kommentje:
4451. ès 4411
2023. aug. 20. 16:10
 5/11 anonim ***** válasza:
100%

Ja így már világos.