Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Bécsbe miért repül több...

Bécsbe miért repül több légitársaság mint Budapestre?

Figyelt kérdés
2012. jan. 20. 21:49
1 2 3 4
 11/38 anonim ***** válasza:

A Liszt Ferin közel s távol az egyik legdrágább a gépkiszolgálási díj. Catering, csomag kezelés stb...

Bécsben nincs tankolás miatt megszakított menetrendszerinti leszállás. Max teher és katonai gépek szállnak ott le tankolás miatt. A legismertebb " fuel stop" útvonalak: London-( Los Angeles )- Auckland /Air New Zealand üzemeltetés, vagy pedig Karachi-( Manchester )- NY JFK /Pakistan International Airlines üzemeltetés. Budapestnek mindig rossz volt a marketingje, ezért nincs egy említésre méltó járat ide. A Qatar Airways Doha-i járata pedig röhej, ha azt figyelembe veszem hogy sok európai városba A330 a megszokott de B777 sem ritka. Bécsből naponta van járat Tokióba (B777 típussal) és még számos ázsiai városba. Prágából a Korean jár Szöulba naponta.. na kb ennyire jó a marketingje Lisztnek.

2012. jan. 21. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/38 anonim ***** válasza:
Elvileg a keletről (Peking, Szöül, stb) a Charles de Gaulle-ra tartó gépek ott tankolnak, legalábbis úgy tudtam,nem?
2012. jan. 21. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/38 A kérdező kommentje:
Ma a flightradar szerint leszállt egy Iranair gép a Liszt Ferencen. Azonban Budapest elvileg már törölt desztináció a cégnél.
2012. jan. 21. 22:29
 14/38 anonim ***** válasza:
Flash ma már ezeken a útvonalakon többségében Boeing 777 esek repülnek. Ezek egy tankolással minden probléma nélkül lerepülik Peking-Párizs vonalat. Vagy Szöul-Párizst. A LR típus jellel ellátoott 777 esek egy tankolással teljesítik az Atlanta-Johannesburg útvonalat ami közel 14 000 km. Az IranAir nem menetrendszerinti leszállást szokott megejteni a Liszt Ferenc reptéren, fuel stop azaz üzemanyag vételezés miatt száll le. Az ok nagyon egyszerű, magyar légtérből nincs kitíltva, így leszállhat üzemanyagért, ellenben a legtöbb nyugati ország légteréből ki van tiltva. Budapestről a legtávolabb teher gépek közlekednek, egy tankolással közvetlen. ( Budapest-Taipei ) Cargolux 747-400
2012. jan. 22. 00:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/38 anonim ***** válasza:
Akkor elavultak az infóim, jó tudni ezeket is. Bár átgondolva valóban igazad van, logikus.
2012. jan. 22. 00:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/38 anonim ***** válasza:

[link]


Flash ajánlom figyelmedbe az alábbi linket, a világ 27 leghosszabb, azaz leszállás nélküli non stop repült útvonalai.

2012. jan. 22. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/38 A kérdező kommentje:
Értem. Az American Airlines-szal mi a helyzet? Megszüntették végül a Budapesti járatukat vagy csak szezonális lett?
2012. jan. 22. 09:29
 18/38 anonim ***** válasza:
Különböző oldalakon április 3tól írják hogy folytatódik a járat. Valszeg szezonális volt. Viszont az általában a vonalon repülő B767eseket az American szép lassan cseréli le. Így a közel jövőben ki kell majd Lisztnek termelni egy nagyobb gépre való utasszámot. Ami elméletben nem lenne nehéz, de hát ennek más okai is vannak bizonyára:)
2012. jan. 22. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/38 A kérdező kommentje:
Mire cseréli. Egyébként nem hiszem, hogy a Malév nem tudta volna üzemeltetni a 767-eseivel a távolabbi járatait.
2012. jan. 22. 13:59
 20/38 anonim ***** válasza:
Elég sok 767est modernizálnak az American-él, új kabin belső. 767esek jó része belföldön vagy Dél Amerikába jár, nagyon kevés "merészkedik" át Európába. Hivatalos hír még nincs melyik tipusra cserélik, de az MD-82 és MD-83 tipusú gépeket A320ra és B737-800 ra cserélik le 4-5 év alatt. Ez több mint 200 gépet jelent. A Malév B767-200 gépe tudomásom szerint a mai napig a budapesti hangárnál "parkol", senkinek sem kell. Annak idején a Malév új B767-300 -as gépe frissen érkezett egy orosz légitársaságtól viszont lízingre, de alig száradt meg a Malév festés a gépen máris eladták vissz lízingbe. A 767 esből is már csak a 400as tipust gyártják, ennél korábbi tipusokat lízingből lehet beszerezni. Malévnak jól jönne egy két longe range járat, pl ázsia, vagy ausztrália felé, dehát ezekhez B777esek kellenek amire nem hiszem hogy meg lenne az emberi és karbantartási forrás.
2012. jan. 22. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!