Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Ha van sebességhatár, mi...

Ha van sebességhatár, mi értelme a normáis (nem versenyzésre használt) autókat úgy építeni, hogy többel mehessenek?

Figyelt kérdés

2014. márc. 4. 18:58
 1/7 anonim ***** válasza:
52%

mert nem minden országban van sebességhatár, és mindenkinek joga van a saját kocsijával annyival menni amennyivel csak akar, zárt pályán.

emelett az sem mindegy, hogy 20 másodperc egy előzés, vagy 2.

2014. márc. 4. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
79%
mert van akinek van pénze a gyorshajtásra és ez nagyon jól jön az államnak
2014. márc. 4. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
0%

akinek lenne rá pénze, inkább vesz 200 ezerért 3 fejes Laser Inteceptort, és röhög a zsaruk képébe mikor trafi van :)

Csak a csinovnyikok járnak rosszul ezzel is az ezres swiftel 66-tal mennek a városba, BMW-vel meg 120-de nem tudják bemérni. :)

Jó befektetés. de hát ez az igazság.

2014. márc. 4. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

"mert nem minden országban van sebességhatár, és mindenkinek joga van a saját kocsijával annyival menni amennyivel csak akar, zárt pályán."


Na jó, nem kell ironizálni :D


Hát igazából erre nincs magyarázat, hacsak az nem, hogy aki szereti az autókat, és sokat is utazik, az biztos, hogy jó minőségű, nem csúcsforgalmas órában, nem 90-el fog menni, hanem jóval haladósabban. Ez az egyik ok.

A másik meg hogy ha egy autó 250-et bir menni, akkor annak valószinüleg már sprintje is van, tehát 50-ről 100-ra is nagyon jól gyorsul, ami fontos a lendületes haladáshoz.

Nameg ameddig az 1000-res Swift vásárlásánál is a végsebesség az első adat a katalógusban, amit megnéznek, hát addig bizony ez van.

2014. márc. 4. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

A német autópályákon nem mindenhol van sebességhatár.

Meg az autókat nem úgy építik hogy gyorsan menjen, hanem hogy áramvonalas legyen (kisebb légellenállás - jobb fogyasztás), legyen ereje (jobban lehet vele gyorsulni, nem kell kettőt visszakapcsolni egy emelkedőn hogy fel tudj menni), és ezek mellé magától jön a tulajdonság hogy gyorsabb mint 130 km/h. Tiltóelektronikát nem tesznek bele mivel drágább lenne valamivel és nem szórakáznak vele.


De pl a nagy német gyártók 250-re lekorlátozzák az autóikat, pedig gyorsabban is tudnának menni.


A Porsche 911 GT3, Lotusok, Bugattik meg nem közútra vannak tervezve, hanem versenypályára.

2014. márc. 4. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Jó sokszor meg kell ezt kérdezni. Ja. Elvégre gyakori kérdések a címe az oldalnak.

Halgattál már 80 dB hangerőn Sokol rádiót? És 80 dB-en felső kategóriás cuccon?

Menj 110-el Trabant 601-el és Jaguárral.

2014. márc. 4. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

A belső égésű motorok általában olyanok, hogy a legnagyobb lehetséges teljesítményük nagyobb, mint amit rendszeresen elviselnek károsodás nélkül.

Tehát az, hogy pl. a Skoda Octavia végsebessége 200 körül van, azt is jelenti, hogy 130-al hajtva a világból kimegy.


A trabi is tud 100-al menni, ha meghajtod nagyon, de akkor lesz tartós, ha nem teszel vele ilyet.


****


Nagyon erős (és drága) pedig autók azért vannak, hogy akinek van, megmutathassa a többieknek.

2014. márc. 11. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!