Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Ti is jobban örülnétek,...

Ti is jobban örülnétek, hogyha államilag az egyéni motorizáció lenne támogatva?

Figyelt kérdés

A nem kötött pályás állami tömegközlekedési cégeket meg kellene szüntetni, a piacot liberalizálni.Így, ott ahol van igény buszközlekedésre, ott kialakulna.

Vagy maga az önkormányzat rendelné meg szolgáltatásként egy privát cégtől, például a Blagusstól.


Magyarországon, már alakulgat a gyorsforgalmi úthálózat, ami ezt lehetővé tenné.

Minden megyejogú városnak kapnia kellene egy gyorsforgalmi autóutat.

Vagy, már meglévő főutakon nyomvonal korrekciót végrehajtani, hogy a lakott településeken ne haladjon át a forgalom és 2x2 sávosra bővíteni.



Amikor még nem volt autóm, igazi kínszenvedés volt dolgozni járni.Külvárosi részben lakom és hosszabb volt a tömegközlekedés menetideje, mint aki vidékről dupla akkora távolságról járt be.

Mindig irigyeltem, akiknek volt, mert előbb hazaértek, mint én, simán egy kis kerülőt téve bevásároltak.


Azóta nekem is van, sokkal könnyebb vele az élet.


Az állam hozhatna olyan törvényeket, hogy a cégek 100 százalékban térítik az autós bejárást.Nyilván, aki 200 kilométerre azt nem veszik fel.

Így, akik rossz helyen laknak, ők is betudnának járni rendesen, kényelmesen dolgozni.

Nincs tömegnyomor, nincs büdös, van hűtés/fűtés, hangosan is hallgathatsz zenét a kocsiban.



2017. febr. 10. 11:55
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem ennek rajtad kívül senki nem örülne. De a te örömed is hamar elmúlna.
2017. febr. 10. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
100%
Nalad vannak bajok...nem is kicsi....
2017. febr. 10. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
94%

Aztán meg sírnál hogy milyen nagy a forgalom a városban mert mindenki autóval megy és az eddigi 20 perces utad ezután 35 perc.

Parkolóhelyet hogy oldanád meg? Nem minden cégnek van akkora parkolója mint amennyi alkalmazottja és a belvárosokban helyhiány miatt nem is nagyon lehet parkolókat kialakítani.

Szerintem így is van elég nagy forgalom, nem kell ezt még tetézni meg az embereket rákényszeríteni hogy autót vegyenek meg jogsijuk legyen ha dolgozni akarnak menni.

Amerikában működik mert ott telik mindenkinek autóra. $4000ért veszel egy normálisabb autót és keresel havi 2000et, de tudsz venni 2000ért is kocsit ha nincsenek nagy igényeid. Itt hol veszel 100-120ból megbízható műszakis autót?

Amúgy usaban az útvonaltervező szerinti 30 perces út, a nyári szünetben is 45 perc, iskola időben meg még nagyobb a forgalom. Én Mo-n eddig mindig simán teljesítettem kocsival azt az időt amit a GPS írt menetidőnek.


"meglévő főutakon nyomvonal korrekciót végrehajtani, hogy a lakott településeken ne haladjon át a forgalom és 2x2 sávosra bővíteni."


Tudod mennyi pénz és idő 1-1 sávot hozzáépíteni egy úthoz? Egy nyamvadt bicikliút is milliárdokba kerül, egy körforgalmat is hónapokig építenek.


Örülj hogy van autód és megteheted hogy azzal járj dolgozni.

2017. febr. 10. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
100%
miért nem költözöl inkább a munkahelyedhez közelebb?
2017. febr. 10. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
igen de csak akkor ha jár hozzá egy 760i bmw akkor nagyone örülnék
2017. febr. 10. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:

Ezt a kérdést havonta megismétli valaki, és minden alkalommal megválaszolják néhányan, hogy miért nem, de hiába, rövid szünet után jön az ismétlés, hogy "nem lenne jobb, ha...?" Nyugat-Európában sem lehetne megvalósítani ilyet.

Azt nem tudom, hogy egy ember ismételgeti-e a kérdést, vagy többen vannak.

2017. febr. 10. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
100%
Álmodik a nyomor.
2017. febr. 10. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 A kérdező kommentje:

3#

Úgy kell az adózást (ÁFA, benzin...stb), hogy a szegényebbek is megengedhessenek maguknak egy Suzukit vagy egy Dacia Logant.


Parkolóházakat meg simán lehet építeni.

Ahol én dolgozom, ott van mélygarázs, mindenki elfér benne, sőt ha vendég jön, ő is.



De, mint írtam, nem vagyok annyira tömegközlekedés ellen, szabad piaci alapon működő buszvállalatok, úgyis kialakulnának ott, ahol van rá igény.



Budapest megfelelő szervezés mellett, sokkal nagyobb forgalmat is elbírna.Persze, ehhez azért építkezni is kellene.

2017. febr. 10. 14:45
 9/16 Alex Fly ***** válasza:
És te támogatnád, ha az egyéni motorizáció lenne a kiemelt közlekedési mód, de -az általad a tömegközlekedésre írt- piaci alapokon, azaz az autózás teljes költségét az azt igénybevevő állja (természetesen a jelenleg externális költségeket is beleértve)?
2017. febr. 10. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 A kérdező kommentje:

"azaz az autózás teljes költségét az azt igénybevevő állja (természetesen a jelenleg externális költségeket is beleértve)?"


Mire gondolsz?

Az üzemanyag fele adó, aztán súlyadó,baleseti adó,kötelező biztosítás.

Nincs ennél több költsége az autónak.


A befolyt adóból épül, vagy legalábbis kellene épülnie, fejlődnie az infrastruktúrának.

2017. febr. 10. 16:13
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!