Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Szerintetek lesz valaha is a...

Szerintetek lesz valaha is a hasznaltauto.hu oldalon üzenetküldési lehetőség az eladó részére?

Figyelt kérdés
Olyanra gondolok itt, mint amilyen üzenetküldési lehetőség a jofogas.hu oldalon is van. Ott már elsősorban ezt az üzenetküldést használják az emberek és gyorsan el is szoktam adni amit felteszek, mert nagyon megkönnyíti mindkét fél dolgát.

2017. dec. 8. 15:58
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Nagy eséllyel vissza sem írnék az illetőnek aki üzenetben érdeklődne. Ha komolyan érdekli őt a termék akkor felhív. Legyen szó bármilyen termékről.
2017. dec. 8. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem felesleges.

Egy autóról annyit lehetne írni,annyi kérdés felvetődhet hogy órákig tartó írogatás lenne belőle. Telefonon megbeszélni sokkal egyszerűbb.

2017. dec. 8. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

De a jófogáson ez tökéletesen működik, szinte már egy esetben sem telefonálnak, hanem írásban lerendezzük a kommunikációt; kérdéseket, problémákat. Eddig már sokmindent adtam el és vettem is így (néha autóéhoz hasonlítható nagy értékű ingóságot is), minden esetben mindenki elégedett volt. Az emberek sokkal egyszerűbben feltehetik a kérdéseiket, megtehetik az ajánlataikat. Nem kell türelmetlenül telefonálgatni, hogy mikor veszi már fel (mert dolgozik, a családdal van, elfoglalt), hanem meg lehet írni a kérdéseket és majd válaszol, amikor már ráér. Eladóként sincs idegeskedés, hogy egész nap csörög a telefon és már utálod az egészet és már a tizedik telefonálóval nem is vagy elég kedves (lehet úgy gondolkozni, hogy aki el akarja adni, az viselje el a sok és sokáig tartó hívásokat, de ha egyszer van jobb módja is). A válaszon nem kell később gondolkozni, hogy mit is mondott, mit mikor csináltak, milyen paramétereket mondott, mert vissza lehet olvasni. Az is egy hasznos pozitívuma, hogy rövid idő alatt több hasonló termékről lehet kérdezősködni, vagy válaszolni a kérdésekre. Nincsenek felesleges körök, időpazarlás.

Nemcsak a jófogáson, hanem az Ebay-en, az Amazonon, de még a magyar Vaterán is jól működik ez az üzenős lehetőség. Az idősebb generáció számára (akik még nem az internetes korszakban voltak fiatalok) továbbra is van lehetőség telefonálni, mert az eladói telefonszámok is ki vannak írva ezeken az oldalakon. Ezért mindenki megtalálhatja a kedvelt kommunikációs csatornáját. Nem értem, hogy miért maradhatott ki egy ilyen elterjedt, ma már alap funkció, mint az üzenő rendszer erről az oldalról, Magyarország elsőszámú használtautós portáljáról.

2017. dec. 8. 19:10
 4/6 anonim ***** válasza:

Hát én meg pont azt tapasztalom, hogy inkább felhívnak, apróbb dolgokért is. Most képzeld el, annyi komolytalan vevő van, egy kereskedő reggeltől estig a billentyűzetet verné ha hirdet 5-10 autót...

Semmi értelme, annyira komoly legyen már mindenki, hogy telefonál. Akinek ez nem fér be annak a szándéka se komoly

2017. dec. 8. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

nem ül senki egész nap a gép előtt, telefon viszont többnyire egész nap nála van.


én például a falat kaparom, főleg jófogáson, ahol amúgy is egy rakás szar az üzenetkezelés, van, hogy órákkal később küldik csak ki az e-mailt, hogy privát üzenetem érkezett...egy nyűg használni, de ami jobban aggaszt, tegyük fel én aznap ráérek, sürgősen el szeretném érni az eladót, mert utána 2 hétig nem fogok ráérni. írok neki reggel, ő meg este 8kor megnézi, amikor hazaér...jó az már nekem? dehogy jó...felhívtam volna reggel, akkor lehet tudok vele beszélni, és még akár meg is tudom nézni az autót aznap...

2017. dec. 8. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Ezen problémák miatt írtam, hogy az lenne a legjobb, ha lenne üzenési lehetőség és megmaradna a telefonos elérhetőség is.

A hirdető beállíthatná a neki szimpatikusabbakat. Ezek után már egy szava nem lehetne senkinek. Mindenki igénye ki lenne elégítve.

2017. dec. 9. 20:18

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!