Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Az előttem haladót milyen...

Az előttem haladót milyen távolságban zavarhatja a távolsági fényszóró?

Figyelt kérdés
Kb. hány méterre kell lennie tőlem, hogy vissza kapcsolhassam és ne zavarjam vele?
2022. okt. 9. 09:27
1 2 3
 1/25 A kérdező kommentje:
300 méter?
2022. okt. 9. 09:30
 2/25 MGéza ***** válasza:
79%
Ha csillogni látod, akkor már valószínű, hogy zavarja. Egyébként a fényszórómagasság beállításától is nagyban függ.
2022. okt. 9. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/25 anonim ***** válasza:
92%
Ha látod a helyzetjelzőjét, illik levenni tompítottra.
2022. okt. 9. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/25 A kérdező kommentje:
MINDIG leszoktam venni viszont még kezdő vagyok, nem tudom néha megítélni, hogy visszakapcsolhatom-e. Pl. amikor ilyen kanyargós hegyvidéki országúton megyek, és olyan távolinak tűnik már de még látom a lámpáját. Próbálom megfigyelni, hogy én mit látok ha mögöttem jönnek, engem mennyire zavar. Köszönöm szépen a válaszokat 👍🏻🙂
2022. okt. 9. 10:06
 5/25 anonim ***** válasza:
89%
Éjjel kilométerekről is zavaró tud lenni, majd magad is tapasztalod .
2022. okt. 9. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/25 qkker1 ***** válasza:
75%
Nálam automatikusan lekapcsol, ha már látszik a hátsó fénye, illetve ha a szembejövőnél a fényszóró.
2022. okt. 9. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/25 anonim ***** válasza:
85%
Ha látod a hátsó lámpáját, akkor ő is látja a tiédet. Tehát a fényszóróval zavarni fogod.
2022. okt. 9. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/25 anonim ***** válasza:
31%

Ameddig elér a fénye. Ha megvilágítja, akkor már zavarja. Ugyanez azokkal az okosokkal, akik azt hiszik, a menetvilágítás ugyanaz, mint a tompított, és előbbit használja sötétben, vakít, mint a franc.


Ugyanígy ha üres úton távolságival mész éjszaka, ha kanyarodik az út, leveszed, és kanyar után vissza, mert nem tudhatod, hogy a kanyar közepén lesz-e egy szembejövő.

2022. okt. 9. 18:30