Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Miért így m, ennek le az...

Miért így m, ennek le az úton? Jó ez a módszer? Mi a hibájuk, ha van?

Figyelt kérdés

http://www.youtube.com/watch?v=qZ12V2Gf3NU


Kifordítják az első kereket oldalra. Ilyet nem sok embertől láttam még.



2013. márc. 26. 19:33
 1/6 A kérdező kommentje:

Hopp, erre gondoltam: Azt véletlen linkeltem. :)


http://www.youtube.com/watch?v=-Sw19pJscCk

2013. márc. 26. 19:34
 2/6 anonim ***** válasza:

Nem néztem végig, csak belenéztem. De sok a béna sofőr...

Ha csúszik az autó akkor se a gázt se a féket nem piszkáljuk! És akkor még tükörjégen is lehet irányítani...

2013. márc. 26. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 szántóvető ***** válasza:

az elején 0'44-nél tisztán látszik hogy kézifékkel engedi a sofőr a terepjárót mert csak a jobb hátsó kerék blokkol.jónak tűnik ez a kézifékes megoldás.elég komoly lejtő lehet amit nehéz érzékelni így a felvételen.

a 2. kocsiba nincs ABS,nehéz a sofőr dolga,nem hinném hogy hibázott de a bal oldalon állt meg.

a 3. próbálkozó engedte felgyorsulni a kocsit,át is csúszott a bal oldalba.

a 4. sofőr 5 percnél a lábféket használja,blokkolnak az első kerekek ezért csúszik az autó orra keresztbe miközben koppig alátekerte a kormányt,ezt rossz nézni.

az 5. sofőr is a lábfékben bízott,blokkoló kerekekkel kezdte aztán egy pillanatra fölengedte a féket,felgyorsult a kocsi és kapott a lökhárító.megfodulni csak azért tudott mert a kocsi hátulja megakadt,aztán elsőfékkel kínlódik..

Kérdező, a kanyar és a meredek lejtő miatt nagyon nehéz lejönni,nehogy azt hidd hogy egyszerű!nem kizárt hogy magam is keresztbe tenném a kocsit abban a kanyarban.kösz a linket,tanulságos volt.

2013. márc. 26. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Azért egy ilyen lejtőn nem tanácsos fék nélkül lemenni, mert ha meggurul az autó, akkor már nem fogod megfogni fékkel az út végén, ahol esetleg egy nagyobb kereszteződés van. Vagy csak simán kicsúszol valamelyik kanyarban...


Itt hólánc kéne minimum, vagy az hogy eleve meg se próbáljanak leereszkedni rajt :D

Vagy merészebbek épp annyira nyomják csak be a féket, hogy a kerekek ne csússzanak meg. Úgy le lehet óvatosan ereszkedni.

2013. márc. 26. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Az lehetett a gond, hogy a hó alatt jég volt, így nem lehetett egyszerű leereszkedni.

Én jöttem le kanyargós hegyi útról úgy, hogy a jégbordákra friss hó esett. Kaptam egy jó tanácsot: a legnagyobb, lejtős U kanyar előtt egyesbe tegyem az autót és ne fékezzek. Ez bejött, megcsúszás nélkül lejöttem.

2013. márc. 27. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Nekem a télen volt szerencsém egy hegyi szerpentinhez, nyári gumival, kis autóval, az út teljesen lefagyva és némi hó rajta.

Felfelé picit olvad, szóval felmentem szépen(meg világos volt és legalább láttam az utat) lefelé meg már szépen meg volt fagyva, az utat is csak ott láttam ahol a lámpák megvilágították, de 1-esbe motorfékkel kényelmesen legurultam (próbaként persze fékeztem, indult is rögtön oldalra az autó)


Gyalog vicces volt hogy talpon lehetett csúszni vagy 10m-t le az úton :) Szóval csúszott rendesen. Ez után ne mondják nekem hogy havas úton és lejtőn nem lehet normálisan lemenni...


Anno KRESZ-en volt vezetéstechnikai oktatás is(elméleti) ott néztünk ilyen videókat, az oktató szerint motorfékkel szépen le lehetne gurulni úgy hogy kikerül közben minden akadályt.

2013. márc. 27. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!