Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » A teherautósok/kamionosok/busz...

A teherautósok/kamionosok/buszosok miért sokkal figyelmesebbek mint a személyautósok?

Figyelt kérdés

Csak nekem ez az észrevételem?

Ha mentem és valakit beengedtem magam elé, a teherautós, nem p*csölt, jött, megköszönte.

Kamionos át akart menni a főúton egy gyártelepre, villogtam neki, egyből elindult.

Ha kanyarodtam le, és szemben vártak engem,. villogtam, a buszos nem tétovázott, befordult előttem, és megköszönte.

Személyautósoknak meg villogok már messziről ezerrel, és nem esik le nekik... Van, hogy nem is rám néznek, már közel érek hozzá, és látom, hogy áll, indexel, és a telefonját nyomkodja... A buszosok, teherautósok, kamionosok, mindig rám figyeltek.


A buszosok, kamionosok, teherautósok miért ilyen jófejek? Időben cselekednek, nem bámulnak maguk elé.



2013. ápr. 11. 18:12
 1/6 anonim válasza:
Mert érdeke, hogy hamarabb odaérjen a megszabott helyre, időben (ha netán késésben van, különben el kell számolnia a cég meg a főnöke felé)... Meg mivel kamionos/buszos/teherautós tapasztaltabb... lehet, hogy az akinek villogsz, azt sem tudja, mi a bajod... (pl amikor trafiznak akkor a szembeforgalom mindig köröket mutat a kormány fölött a szembe jövőnek... ezt sem értik sokan és ezért meg sem köszönik.)
2013. ápr. 11. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
0%
Hát én meg pont azt vettem észre, hogy a kamionosok gyökerek. Hajtanak mint állat, és a követési távolság az 0. Azzal a szarral még nagyobb távot kellene tartani mint személyautóval, de ők rámásznak az emberre. Tehát egyáltalán nem jófejség az, hogy elfogadja a jó szándékod valaki, és meg is köszöni. Azért tűnik úgy, hogy a személyautósok tökölnek, mert ott nagyobb a szórás a vezetői képességekben, és sokan nem ismerik a jelzéseket (elengedés, stb).
2013. ápr. 11. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim válasza:
Mert egy buszt vagy egy teherautót sokkal nagyobb felelősség vezetni, és azok a sofőrök úgy ülnek be,hogyha ők hibáznak az másoknak fog fájni mert letarol a busz egy személyautót, az autóban mindenki meghal, a buszos/kamionos pedig karcolások nélkül száll ki és azzal a tudattal éli le az életét,hogy emberek haltak meg miatta.(és/vagy még a börtön is vár rá)
2013. ápr. 11. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%
Mert ez egy munka. Minket sofőröket azért fizetnek, hogy a rakományt - ha egy mód van rá - időben és épségben leszállítsuk. Nem mérlegelhetünk, hogy nincs kedvem vezetni, vagy csúszik az út, ma busszal vagy vonattal megyek, az árut várják a boltban a vevők, az alapanyagot a gyárak. Bemondja a rádió, sok hó esett, aki teheti ne induljon útnak, s mész 12 ezer kilométert abban a hónapban. A kamionosok ellen erős hisztéria keltés folyik, de - bár rossz példák mindig vannak - még mindig ők a legtapasztaltabb vezetők az utakon. Igen, gyakran rámenősek vagyunk, mert szoros határidők, betarthatatlan, sokszor egymásnak ellentmondó szabályok, közlekedési tilalmak, parkolóhiány nehezíti az életünket. Tudom, nehéz elhinni, de percre ki vagyunk számolva, egy csomó dolog nem látható előre, és egészen kis hibáért akár a havi fizetésünket is kifizethetjük büntetésre. Hetekig, 4 -5 , de akár 6 - 8 hétig távol vagyunk otthonról. A vállalkozók faragják, vonogatják a bérünket, a rendőrség vadászik ránk, egy - egy kemény tél is okoz ősz hajszálakat. És ilyen körülmények között kell biztonságban célba jutnunk a zsúfolt közutakon.
2013. ápr. 12. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

[link]


Ez itt a baj...

2013. ápr. 12. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

A RoLa kezdettől fogva kényszer szüleménye volt. Sosem a piac hozta létre, adminisztrációs előírások eredményezték. A vasút drága és lassú. Én a Svájcon áthaladót ismerem, (opció a vasút, nincs tranzit tilalom, mint sokan állítják). 400 km - t 12 óra alatt tesz meg, 600 euró egy irányba, kényelmetlen, körülményes, napokkal előre kell helyet foglalni rajta. Kényelmetlen, koszos, a sofőrök utálják. Különben is abszurd egy euro 5 - ös, 6 - os, harmincmilliós, rengeteg mérnöki munkaórával megtervezett járművet feltenni egy másik járműre, jelesül a vasútra. Ez a mély ágyas vasúti vagon drága és semmi másra nem való. A kamion vonat állandóan áll, mert a személyvonatoknak elsőbbsége van, a svájci lakosok tüntetnek is ellene. Mi lehetne a megoldás? Ha a vasút magát a rakományt vinnél el, ugyanolyan hatékonysággal, de nem tudja, mert nem megy házhoz, az átrakás, meg igen időigényes, sok esetben nem is lehetséges. Ne feledjük, sokkal előbb volt vasút, mint a mai értelemben vett, a mai volumenű közúti áruszállítás, utóbbi mégis ki tudott alakulni a sokkal régebbi vasút mellett. Megoldás lehetne a skandináv példa, ahol 60 tonnás közúti szerelvények járnak 7 - 8 tengelyen, így fajlagosan kisebb környezet és út terheléssel, légszennyezéssel és fogyasztással.

A vasúti kamionszállítás fából vaskarika. Nem megoldás.

2013. ápr. 12. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!