Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Hiába megyek 130 al a belsőben...

Hiába megyek 130 al a belsőben, ha le akar tolni az Audis akkor mehetek kifelé?

Figyelt kérdés

Még kezdő vagyok, előzés volt végig a 100 al haladókat, erre az Audis mögöttem 130nal villogott le meg tolt volna le!

Rám szólt a tesóm, hogy menjek ki jobbra!


De mégis miért? 130 a MAX! Miért én takarodjak le előle mikor nem mehet gyorsabban!

Nem volt kék fény a kocsin!

Azért mert neki s 130 dem elég, még én kerulgesdem a lassan haladókat?

A másik meg, hogy fupla záró vonal erre a 90es táblánál elmegy mellettem 100 fölött a szembe jövő sávban!

Hol ilyenkor a rendőrség?



2014. jún. 11. 09:44
1 2 3
 1/27 anonim ***** válasza:
65%

Igen, ki kellett volna menned, ha befejezted az előzést, mert feltartottad. A sebességkorlátozásokat nem a te dolgod betartatni. Erre szokták mondani, hogy ne te akarjál önkéntes rendőrt játszani az utakon.


A második eset valóban durva.

2014. jún. 11. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/27 A kérdező kommentje:

De nem fejeztem be mert végig kamionok meg lassabban haladok voltak! Őket előz ltem végig!

Tilos azt?

2014. jún. 11. 09:52
 3/27 anonim ***** válasza:
100%

Általában az ilyen önbíráskodók miatt lesznek a balesetek. Látod hogy jön mögötted, akkor húzódj le és hagyd elmenni, legalább messzebb lesz ha felborul. Rezesová esete ismerős?


Főleg mivel kezdő vagy, így még inkább érdemesebb lehúzódni ha valaki gyorsabb, sebességhatártól függetlenül. Te tartsd be, a szabálytalankodókat meg szard le, és kerülj távol tőlük.


És nem lehet az autópályát végigpakolni rendőrökkel, mert nincs belőlük annyi.

2014. jún. 11. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/27 anonim ***** válasza:
2014. jún. 11. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/27 anonim ***** válasza:

De ha a tesód mondta, hogy menj ki jobbra, akkor nyilván nem tök egymás után voltak a teherautók, hanem volt köztük hely.

Elengeded a száguldozót és visszamész előzni. Ennyi :)