Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A BKV jegyek, bérletek nem...

A BKV jegyek, bérletek nem drágák?

Figyelt kérdés

Én most nem uszítani, vagy hőbörögni akarok, egész egyszerűen, én egy kicsit drágállom a BKV árait, főleg a jegyeknek, annak fényében, hogy a budapesti közlekedés mennyire átszállás központú...

Ausztriában például a jegyek 10%-al drágábbak, viszont ugye mondanom sem kell, hogy az átlag fizetések nem csupán 10%-al magasabbak, hanem sokkal...

Ez nem kéne, hogy egy szempont legyen, egy részben állami finanszírozású cégnél?

Illetve ugye Ausztriában nem is ennyire átszállás központú a közlekedés, vagyis a jegy áráért az utas többet kap az esetek nagyobb százalékában, mint itthon...


2019. aug. 11. 11:08
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
72%
350 Ft egy jegy, ebből nem kapsz két gombóc fagyit. Ha két megállót mész vele, akkor drága, de vannak járatok, amelyekkel több kilométert utazhatsz ezért az összegért. Vagy például metrózhatsz átszállással együtt. De választhatod a Bubi biciklit is, ha az jutányosabbnak tűnik számodra.
2019. aug. 11. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 A kérdező kommentje:

Hát igen, nekem ez az egyik legnagyobb problémám vele, hogy a 2 megálló is annyi mint a 15... És ha mondjuk át kell szállnom és 2 busszal kell mennem ÖSSZESEN 4 megállót, az 700 Ft.

És 90%, hogy át kell szállnom, mert logisztikailag ilyen az egész budapesti közleedés.


Valamint érdekes módon, Ausztriában kevesebb a régi, esetleg megkárosodott jármű, a megállókban a betört üveg, a szétvert, össze hugyozott/hányt pad/szék...

Sokkal modernebbek a járművek, mindenhol van klíma, kamera, de még sokáig sorolhatnám.

Kvázi ugyanabból a pénzből.

És nincs 60 éves orosz, életveszélyes metró...

Sokkal több az akadálymentesített megálló.

2019. aug. 11. 11:21
 3/20 anonim ***** válasza:
17%

Mutass már legalább egy db 60 éves orosz metrót Bp-n. Kérlek.


Amúgy havibérlettel 300 forintért 24 órában bárhonnan bárhová elvisz.

Ennyiért egy sajtbureszt nem kapsz már a mekiben,

Nem drága.

2019. aug. 11. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 anonim ***** válasza:
Jav: NAPI 300 forintért. 🙂
2019. aug. 11. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 A kérdező kommentje:

Nem érdekel most a bérlet ára, bár azzal sem vagyok megelégedve, mert más országokban ugyanennyiért, vagy csak picivel többért minőségibb szolgáltatást kapok...

Viszont ne takarózz a bérlet árával, ne mond, hogy "ott a bérlet, a jegy ára mindegy is", amikor hogyha én alkalmi használója vagyok a BKV-nak, ugyanúgy megérdemlem a korrekt árakat.

Az nem korrekt, hogy elkérnek 700 forintot 4 megállóért, vagy 1050 forintot 6 megállóért, vagy 1400 forintot 8 megállóért, stb.

És tudom, hogy van napi jegy, ami 3500 forintért baromi drága, akkor éri meg nekem ha 10* szállok át.

És ezért a pénzért nem kapom meg azt a minőséget, amit más európai országokban, ugyanennyiért.


A metrókból meg szándékosan olyat vásároltak használtan, amit már régen ki kellett volna vonni a forgalomból, persze ezt drágábban mint egy modern metrót lehetett volna, újonnan.

2019. aug. 11. 11:39
 6/20 A kérdező kommentje:
Ja és ugye, hogyha esetleg még csak alkalmi felhasználó sem lennék, az én adomból is működik ez az egész, szóval engedtessék meg nekem, hogy véleményem legyen, kifejezzem az aggodalmaimat.
2019. aug. 11. 11:43
 7/20 anonim ***** válasza:
Az európai átlagnak megfelelnek a BKV jegyárai. A magyar fizetésekhez, illetve a szolgáltatás színvonalához képest baromi drágák.
2019. aug. 11. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/20 anonim ***** válasza:
27%

A kérdés úgy szólt, hogy mutass legalább 1 db 60 éves orosz metrót Budapesten.


Elsőre kitérő hablaty volt a válasz.


Megpróbálom ismét:

"mutass legalább 1 db 60 éves orosz metrót Budapesten"


Ha erre is kitérő hablaty lesz a válasz, kénytelen leszek elkönyvelni, hogy csak nagyot akartál mondani.

2019. aug. 11. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/20 anonim ***** válasza:
Es akkor mit szeretnél kérdezo? A leutazott megallok számával aranyos költségeket? Egyreszt kivitelezhetetlen, masreszt muszaki-gazdasági szempontból értelmetlen.
2019. aug. 11. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 anonim ***** válasza:

A jegyes témában részben igazad van. De azért lássuk be, hogy nem túl életszerű az, hogy valaki 2 egálókra száll fel a buszra, és minden 2 megálló után másikra száll át.

Mert a díjszámításos résznél ezt mutattad be.

Nem mondom, leetna jegyrendszeren alakítani, de így sem drága a szolgáltatás.

Különösen figyelembe véve azt, hogy 2010-2011 óta nem emelkedtk a díjak, ami azért valljuk be, irreális.


Amúgy pesten is a buszok túlnyomó többsége alacsonypadlós, egyre több a klímás is.

2019. aug. 11. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!