Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Hogy lehetne a vasutat fejlesz...

Hogy lehetne a vasutat fejleszteni, utasszámot növelni, rendbehozni a MÁV-ot?

Figyelt kérdés
Elsősorban hozzáértők válaszát várom. Az utóbbi időben az új vezetés elkezdte rendbe szedni a MÁVot. Én nagyon vasútpárti vagyok, ezért annak örülnék, hogy minél jobban megnőne az utasszám, a teherforgalom nagy része átkerülne a vasútra. Ha kidolgoznátok egy fejlesztési koncepciót amihez mondjuk 5 év állna rendelkezése, és tegyük fel, mondjuk 500 milliárd forint, melyek lennének a programok fő pontjai, részletesen?! Bármi politikai, gazdasági, vasútüzemi változtatásra gondolok itt.

2019. szept. 29. 15:31
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
90%

"Egy: gyakorlatilag betiltanám a közúti árufuvarozást."


Ez a mai viszonyok között működésképtelen lenne. Nem a közúti fuvarozást kell ellehetetleníteni még jobban, hanem a vasútit fejleszteni.

2019. okt. 1. 07:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:
14%
Ezeknek a rendeleti úton történő betiltásosdinak én sem lennék híve.
2019. okt. 1. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:
85%

Járatritkítások helyett sűrítések.

Itt a megye 2. legnagyobb városából napközben 3 órán át nincs vonat a fővonalra kijutni. (Az egyik városi megállóhelyről 5 órán át.) Amikor van, akkor pedig a 80-as fővonalon vagy egy 2 órás kimaradás, amikor egyszerűen nem megy vonat. Visszafelé szintén nincs rendes menetrend, a mellékvonalon akkor van vonat, amikor a fővonalon nincs. Ez az utóbbi pár év termése, előtte óránként voltak vonatok. Nekem nagyon tudatosnak látszódik az egész, be akarják zárni ezt a szárnyvonalat is, és minden lehetséges módon csökkentik az utazók számát. (Ellenzékben nagyon a bezárások ellen voltak, de ők szintén bezárva tartják a baloldal által bezárt vonalakat, sőt még újabbakat zártak be.)


A lenyúlásokhoz értő vasútvezetés helyett a vasúthoz értő vasútvezetés kellene.

Kb. 3 éve a 80-as vonalon teljesen átépítették a jobb vágányt Mezőkeresztes és Nagyút között. Pedig a hatalmas volumenű szénszállítás a visontai erőműbe a balon folyik, ráadásul az már sokkal régebbi pálya. Miért a jobbat csinálták mégis? Lehet egyszerű hozzá nem értés, meg lehet, hogy a kormányközeli vasútépítő cégnek így nem kell garanciális javításokat csinálnia, mivel a jobb vágány terhelése sokkal kisebb, papíron meg ugyanolyan jól mutat a felújítás.

2019. okt. 1. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!