Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Szerintetek hogyan kerülnek a...

Szerintetek hogyan kerülnek a sínekre a vonatok?

Figyelt kérdés
Vajon alapból sínen rakják össze és betolják az állomásra, vagy hogy van ez?
2019. okt. 27. 02:07
 1/10 anonim ***** válasza:
86%

Alapvetően mire elkészül már sínen van, a gyáraknak vannak saját pályáik, amik becsatlakoznak az adott országos vagy magánvasúti pályákba stb.

Gyártócsarnokon belül meg attól függ, van, hogy a forgóvázakra rákerül a karosszéria és utána építenek be minden egyebet, van mikor az úgymond kész gépet emelik rá a forgóvázakra, technologiától függ. Azért egy mozdony sem emelhetetlen tömeg, csoportemelőkkel stb simán emelgetik őket a megfelelő helyeken, illetve az sem példátlan, hogy hajón szállítanak, ha szükséges mozdonyokat, vonatokat.

2019. okt. 27. 02:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
88%
A sínen szerelik össze, de rá is tudják emelni. Az alkatrészeket is el kell szállítani valahogy a gyárból. És a leselejtezett mozdonyokat sem a sínen hagyjá elporladni.
2019. okt. 27. 06:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
86%
Ezek a járművek daruzhatóak. A caf villamosok sem lábon érkeztek Budapestre.
2019. okt. 27. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
81%

Miért kérdezed meg többször ugyanazt? Ugyanezt kérdezted meg kevesebb mint 12 óra elteltével...

Mivel a kérdést lejelentettem törlésre, bemásolom az oda írt válaszomat:

Miért, az autók alá hogy kerül az út?


A vágányokat lefektetik, ott vannak, ezt vegyük adottnak.


Minden vasúti járműgyártó cégnek van vasúti vágánykapcsolata. A gyártás egy bizonyos szakaszában a járművek forgóvázai felkerülnek a gyártócsarnokban a vágányokra, és erre kerül a felépítmény (mozdony, személykocsi, motorvonat, teherkocsi, mindegy). Aztán ha kész, akkor a mozdonyok, vasúti kocsik többnyire "saját lábon" jutnak el rendeltetési helyükre, villamosok, metrókocsik, stb pedig vagy közúti vagy vasúti szállítással, de rakományként, nem önerőből közlekedve.

2019. okt. 27. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
85%

"villamosok, metrókocsik, stb pedig vagy közúti vagy vasúti szállítással, de rakományként, nem önerőből közlekedve."


Van olyan is, amikor elé kötnek egy mozdonyt és az húzza. Ha jól tudom a felújítatlan 3-as metró szerelvényei így mentek ki Oroszországban és a felújított is így jött vissza. (A nyomtávkülönbséget az oroszoknál vendégforgóvázzal oldották meg)

2019. okt. 28. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
31%

#5:

Olyan biztos nem történt, hogy a vasúti sínen egészen Oroszországig húzták volna a metrószerelvényeket meg vissza, akkor ugyanis már kissé használtan érkeztek volna meg az újak a kerekeket tekintve. Több mint valószínű, hogy rárakták őket pőrekocsikra.

2019. okt. 28. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
27%

Az a 3000km nem olyan hú de nagy távolság ilyen mértéknél...

Pőrekocsira rakva még elhet bonyolultabb, űrszelvények is vna ahol szűkösek.

2019. okt. 28. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
77%

#6 nincs igazad, az #5 viszont rátapintott. Nem néztem utána eléggé, de jól írta: "lábon" jött idáig.

[link]

2019. okt. 28. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
42%

#6 lehet, hogy igazad van abban az esetben, ha a felújítás valójában új küldése volt, mert a régit tényleg lábon húzták Oroszországba az egyik weboldal szerint, (videón egyértelműen látszik mondjuk), innen szedtem:


[link]


Ide vissza lehetséges, hogy a felújított vagy új szerelvényeket már pőrekocsival jöttek. Mondjuk a lábon hordás is lehet megoldás ettől függetlenül, nem hinném, hogy a kerékcsere leszállítás után, vagy inkább esztergapadra küldés olyan nagy pluszköltség lenne.

2019. okt. 28. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
71%
#9-es vagyok, vissza is lábon jött, a #8-as megírta közbe, csak nem láttam :)
2019. okt. 28. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!