Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Hogyhogy 1987 óta nemhogy...

Hogyhogy 1987 óta nemhogy javult volna, még romlott is a MÁV színvonala?

Figyelt kérdés

A linkelt kép bal oldalán az 1987-es, a jobb oldalán pedig a 2019-es menetrendből található részlet. :D

Ennyire nem utazik senki Budapest és Lajosmizse között, hogy "jó nekik ez így"?

[link]


2019. okt. 27. 20:31
 1/9 anonim ***** válasza:
87%

A lassulás marginális, hiszen a jelenlegi menetrendben van két négyperces tartózkodás is, míg valószínűleg a ‘87-esben délután inkább a befelè tartó vonatok vàrtak - most meg ugye az ütemes menetrend miatt nincs eltérés délelőtti es délutáni menetidők között. Megjegyzem, 1987-ben sehol nem volt még az ütemes menetrend, ami azért egyértelmű fejlesztés volt a vonalon. A pályához érdemben nem nyúltak, azt csak szinten tartották, azok a plusz 1-1 percek itt-ott valószínűleg inkább a feszes ütemes menetrend jobb tarthatósága érdekében kerültek bele a menetrendbe.


Ezzel együtt mindenképp fontos lenne fejleszteni a vonalat, óriási potenciál van benne.

2019. okt. 27. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
55%

Nem romlott, sőt, de tudod te ezt, csak jó demagóg módjára megpróbálsz átverni másokat.

Ahogy az 1-es válaszoló is bizonyítja nem mindenkit lehet szerencsére. Nem vagyok hülye, tudom, hogy a MÁV szidása bizonyos körökben kötelező, szóval...

2019. okt. 27. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

Elsőnek ment a zöld, köszi a korrekt és pontos választ! :)

Nem tudom, ki pontozta le. :/

Másodiknak pedig a személyeskedő stílusa miatt a piros, látszik is a válaszarányán.

2019. okt. 27. 23:18
 4/9 A kérdező kommentje:

Amúgy, ha már MÁV...

Szombaton láttam a KISS motorvonatot, ki is próbáltam az üléseket, és háát... Érdekes, a GySEV vett 3. generációs Flirtöket, és ott jobbak a székek, középre is jutott karfa... A MÁV-nál ennyire nem számít az utaskomfort? 10%-al kevesebb férőhely, és mérföldekkel jobb utaskomfort lehetne.

Illetve nem értem, hogy miért kell leragadni az elővárosi járatoknál a motorvonatoknál. Egy Stadler Flirtöt vagy KISSt simán lehet gyártani távolsági célokra is, ahogy azt külföldi vasúttársaságoknál gyakorlatban is van. (pl. LEO Express)

2019. okt. 28. 00:20
 5/9 anonim ***** válasza:
31%
A #2-es csak leírta az igazságot, te meg a válaszarányok alapján ítélsz meg egy embert? Ej-ej...
2019. okt. 28. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

" 10%-al kevesebb férőhely, és mérföldekkel jobb utaskomfort lehetne."


Ha egy valag EU támogatást kapnál te is, cserében, hogy 600 férőhelyes motorvonaot szerezz be, te is leszarnád az utaskomfortot, a lényeg a 600 ülés lenne, nem a karfa. Hogy teljesítsd az előírásokat.


"Illetve nem értem, hogy miért kell leragadni az elővárosi járatoknál a motorvonatoknál. Egy Stadler Flirtöt vagy KISSt simán lehet gyártani távolsági célokra is, ahogy azt külföldi vasúttársaságoknál gyakorlatban is van. (pl. LEO Express)"


Egy MÁV-START saját forrásból sose fog beszerezni olyan motorvonatot, ami darabonként az éves működési költségének 4-5%-ba fáj. És ez csak egyetlen motorvonat.

Az EU támogatás pedig erre jár, ennek kell örülni.



A menetrendi összehasonlítás pedig nettó bullsihit, de ezt már fent leírták.

2019. okt. 28. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Drága kérdező, kiírtál egy végtelen demagóg, ostoba szokásos "fújdeszaramáv" szintű kérdést, ezt mindenki látja, nem csak én, miközben még hülyét is csinálsz magadból, majd még neked áll feljebb, hogy én személyeskedek. :-DDDDD


Mint írtam vannak bizonyos körök, ahol ezzel a süketeléssel te bevágódhatsz, itt négyed válaszoltunk, és mind ugyanazt mondtuk, és ugyanazt is gondoljuk nagy valószínűséggel rólad.


Szívesen máskor is, az ilyeneket mint te élvezet helyre tenni.


ui. a kifejezés amit keresel: hasznosság, mellesleg az látszik a hasznosságomon, hogy szoktam járni politika kategóriába, na most elnézve a kérdésed és a hisztit, a tiéd még messze ez alatt lehet...


Látod ez volt a személyeskedő válasz, nem az, amit korábban írtam. Csak, hogy érezd a különbséget.

üdv.

2-es válaszoló!

(és kérem a lepontozást, tőled jól is fog esni)

2019. okt. 29. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
Magasabb a hasznosságom, és én is írok a politika témába válaszokat. Egyébként fideszes/mi hazánkos vagy? :DD
2019. okt. 29. 23:04
 9/9 anonim válasza:

"Illetve nem értem, hogy miért kell leragadni az elővárosi járatoknál a motorvonatoknál. Egy Stadler Flirtöt vagy KISSt simán lehet gyártani távolsági célokra is, ahogy azt külföldi vasúttársaságoknál gyakorlatban is van. (pl. LEO Express)"

Gyártanak is olyat, ami távolságira van kifejlesztve, sőt, a Stadler honlapja úgy írja le, hogy azt Intercity-re fejlesztették ki. [link]

Intercity fülre kell nyomni!

2019. okt. 30. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!