Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Megmenthették/megmenthetnék...

Simon Petrikov kérdése:

Megmenthették/megmenthetnék volna Az Airbus A380-at hogyha mostanában kiadták volna az A380-900/1000-es modellt?

Figyelt kérdés
Ugye 2021-ben megszűnik az A380 gyártása, de nem lett volna gazdaságosabb az A380-900/1000, és ez által megmenthette volna a típust?

2020. márc. 26. 10:31
 1/4 anonim ***** válasza:
Nyilván végiggondoltak minden opciót, és úgy döntöttek, ahogy :) Valószínűleg több információ birtokában vannak, akik a döntéshozók. Az összes információ alapján az összes lehetőséget véggigondolva, végigszámolva erre jutottak. Mondom ezt úgy, hogy nem is tudtam, hogy megszüntetik a típus gyártását. De így logikus, nem is kell hozzá semmi egyebet tudni. Nem fogunk itthonról egy fotelből okosabbak lenni, ez egész biztos :)
2020. márc. 26. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
nem, így is túl nagy, az még rosszabb lett volna
2020. márc. 26. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Nem, a legtöbb reptérre így is épp, hogy befért. A típus akkor lenne gazdaságos ha máshogy nézne ki a világpiac. Nem a repülőgéppel van a baj.


Jelenleg -egy kis túlzással- boldog, boldogtalan repülhet kedvére. Szóval hiába van nagy géped, ha más légitársaságok is repülik az útvonalt. Viszont ha úgy nézne ki a helyzet, hogy pl. Londonból csak a brit légitársaságnak lehetne repülni bizonyos útvonalakon, akkor annyi utas lenne, hogy megtelne az A380.


A gazdaságosabb típus az A380plus illetve az A380neo lett volna, de mivel nem volt rá igazán érdeklődés, megrendelés meg pláne ezért teljesen felesleges lett volna kifejleszteni.

Ha az Airbus nagyobb gépet akar, akkor ott lesz az A350-1000 megnövelt változata.

2020. márc. 27. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Még tavaly év végén voltam Airbus gyárlátogatáson, ott mondta az idegenvezetőnk, hogy azért fog leállni a gyártás, mert egyszerűen túl nagy a gép. Nem lehet kihasználni, nem is tudják fogadni mindenhol. Nagyon drága az üzemeltetése (gondolj csak a 4 hajtóműre, ezeknek is leáldozóban van a kora, a jövő az utasszállításban a kéthajtóműveseké), ez meg nem fog megtérülni akkor, ha nem tudják megtölteni rendszeresen, márpedig nem tudják, mert ezekre az általában átszállás nélküli (nagy a gép hatótávolsága, nem kell leszállnia) interkontinentális utakra baromi drága a jegy, ezt nem engedheti meg magának annyi ember. Inkább repülnek kisebb géppel (pl B777), az jobban megéri mind üzemeltetésben, mind kihasználhatóságban.

Sajnos a Jumbókra is hasonló sors vár.

2020. ápr. 14. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!