Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Szerintetek a BKK-nak dolgozni...

Szerintetek a BKK-nak dolgozni nem szégyen?

Figyelt kérdés
A szolgáltatás színvonalát meg az ügyfélszolgálat színvonalát látjuk. Mindenen mojolnak egy hónapig, aztán visszaküldenek három paragrafust. Ez referenciának nem túl értékes.
2022. júl. 4. 12:21
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
dolgozni nem szégyen
2022. júl. 4. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%
Nem szégyen. Maximum az a szégyen, ha valaki szándékosan szrul végzi a munkáját.
2022. júl. 4. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%

Mostanában megszaporodtak a BKK-szapuló kérdések.

Az ügyfélszolgálatnak nem csak a panaszok kezelése a dolga. Nem akarom védeni őket, de az utasok tudnak sírni ha sűrű a járat, ha ritka, ha megy a légkondi, ha nem megy, ha barna a szeme a járművezetőnek, ha zöld. Szóval mindenért. Kötve hiszem, hogy a panaszoknak a fele jogos lenne. De ami tényleg azt sem lehet csak úgy egyszerűen megválaszolni. Nem abból áll, hogy elolvassa valaki és már írja is a választ. Persze ilyen is akad, de ha mondjuk egy alkalmazottra érkezik panasz, akire ez nem jellemző, akkor fenntartással kezelik, kikérdezik az illetőt, és vagy beigazolódik a kifogás jogossága, vagy nem.

Kis illusztráció: a napokban elesett az utas buszon, amikor az elindult. Teljesen normálisan mozdult, semmi olyan nem történt, ami miatt eleshetett volna. És egy csuklós busz végében. Tehát a vezető nem is láthatta.

Az utasok egy része azért kezdte szidni, miért nem állt meg, miért nem foglalkozik az utassal, milyen barmok vannak itt stb. De a vészjelzőt persze senki sem nyomta meg.

Egy másik társaság meg azért üvöltözött, miért nem megyünk már, mi a **** tököl, meg mi a ****-ért kell mentőt hívni.

El tudom képzelni, milyenek lehetnek azok a panaszok.

Lehet, a tied teljesen más természetű, de mindegyikkel foglalkozni kell. Időbe telik. És ugyan nem hatóság, de a választ alá kell támasztani jogszabályi hivatkozásokkal is. Ezt nem ők találták ki, törvény írja elő.

2022. júl. 4. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
90%
Nem, egyáltalán nem szégyen az ország leginkább ügyfélközpontú közlekedési szolgáltatójànál dolgozni. Más kérdés, hogy ez inkább a többi cég alacsony nívója miatt van így, de attól mèg tèny.
2022. júl. 4. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
83%
#4 Melyikeket ismered még? Én nem vettem észre, hogy bármelyik rosszabb lenne.
2022. júl. 4. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%
Amíg rendesen kifizetik az alkalmazottakat, addig ilyen részről nem szégyen ott dolgozni.
2022. júl. 4. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
34%
5-ös, a Volánbusz telibeszarja az utasokat, a MÁV-Start még próbál lépést tartani, a kisebb városi szolgáltatók meg alig érhetőek el.
2022. júl. 4. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
100%
#7 nekem például a miskolci elég korrektül válaszolt mindenre egy időben
2022. júl. 4. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
94%
Téged megbüntettek, hogy ennyit szidod a BKK-t? Egyértelmű, hogy te írod ki az összes ilyen kérdést. Unatkozó proli
2022. júl. 4. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
20%
Ez önmagában nem szégyen. Az a szégyen, ha a mai munkaerőhiányos világban valaki annyira buta, hogy máshova nem kell.
2022. júl. 5. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!