Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Hogyan lehetne megoldani ezt...

Hogyan lehetne megoldani ezt a problémát, hogy lehetne ilyen helyzetekben szabályosan utazni?

Figyelt kérdés
[link]
2023. febr. 2. 08:12
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
80%
Mondjuk úgy, hogy a kedves utas vesz magának előre jegyet, vagy pont akkora összeggel fizet, amennyibe a jegy kerül. Nem agysebeszet szint
2023. febr. 2. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
100%
Pl ha tudod, hogy buszozni fogsz, raksz el aprót és nem a sofőrt hülyézed le, hogy a 300ftos jegyért a 20ezresből nem akar/tud visszaadni
2023. febr. 2. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 A kérdező kommentje:
Csak sokszor ezresből sem tudnak visszaadni. De az egyéb megoldások? A bankkártyás fizetés? A mobilapplikáció? Nincs mindenkinek bankkártyája és okostelefonja sem.
2023. febr. 2. 09:01
 4/22 anonim ***** válasza:
55%
Nem is kell, hogy vissza adjon ezresbol, ezt értsd már meg. Ha 300ft a jegy, akkor leszel szíves 300ft-ot atadni. Nem 400at, nem ezret, 300at. Kinek nincs manapság bankkartyaja, meg okos telefonja? Max a nyugdíjasnak, az meg eselyesen amúgy is bérletezik
2023. febr. 2. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:
Nincs itt probléma.
2023. febr. 2. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 A kérdező kommentje:

"Kinek nincs manapság bankkartyaja, meg okos telefonja?"


Hát aki zsebbe kapja a fizetését, annak biztos nincs. De látod, hogy a BKK a bankkártyás fizetést sem támogatja. Okos telefonja sincs mindenkinek, lásd Házelnök úr. Ha nincs applikációd, ne utazzál? Szamárság. Ha meg mindenki a sofőrnél venné a jegyet, akkor az feltartja a forgalmat.

A megoldás a jegykiadó automata lenne, de nincs mindenhol és még ezek számát is csökkentik.

2023. febr. 2. 09:15
 7/22 A kérdező kommentje:

"Nincs itt probléma."


Nincs, valószínűleg ezért volt a nézeteltérés utas és sofőr között. De ez is egy rohadt helyzet, hogy ha a problémás utas nem akar leszállni, addig nem indul a jármű. És mi utasként szívjunk emiatt?

2023. febr. 2. 09:17
 8/22 anonim ***** válasza:
56%

De drága kérdező. Mi a jó ég akadályoz meg abban, hogy vegyél 50db buszjegyet egyszerre, hogy mindig legyen nálad, vagy hogy 300ft apropenzt tarts magadnál?

Az, hogy az utas khm idióta, nem a sofőr hibája

2023. febr. 2. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 anonim ***** válasza:
100%
Budapest go appal pl. Meg atszallos jegy is van 30 vagy 90p, sokszor jobban megeri mint 2-3 jegy.. Akinek nincs okosteloja (mar par ezerer kapni) az gondolkodjon elore. Vegyen egyszerre tobb jegyet vagy keszitsen ki pontos osszeget, valtsa fel a kisboltba vagy barmi. A sofor nem penztaros es idegesito mindenkinek h megallonkent 5 percig bszakodnak az utasok.. Ugy csinalnak egyesek mintha masik bolygorol jottek vna, bambulnak h jeeegy az miii, vagy akkor kezdik eloturni a 26. taska aljarol. De a legjobb meg mindig mikor elso ajtosra probalnak felszallni hatrebb mikor 3-4 helyen is ki van irva 😀 kitartoan nyomkodja a gombot meg vagja az arcokat. Nagy nehezen leesik, elorebattyog aztan kezdodik az h vigyel mar el teso vagy jegyet akar venni de csak 20as van nala vagy 5 percig keresi 😀 Miattuk kell hamarabb indulni mindenhova
2023. febr. 2. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/22 A kérdező kommentje:
8-as: Engem semmi, mert bérlettel szoktam utazni. De bármelyikünk tanúja lehet ilyen kellemetlen konfliktusnak. Én itt nem tudok igazságot tenni. Szerintem ezresből, ötszázasból lehetne visszaadni, de az utas ha tudja hogy utazik és hogy mennyi a beugró a pontos összeggel minden további nélkül fizethetne. Egyébként nagyon ritkán látom, hogy a sofőrtől vennének jegyet a BKK járatokon, bár biztos van ilyen is, amikor csak nála lehet. Amúgy igaz, hogy vehetnének több jegyet is mondjuk jegypénztárban annak nyitvatartási idejében, valamiért mégsem teszik.
2023. febr. 2. 09:33
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!