Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Akkor most lesz Debrecenben,és...

Akkor most lesz Debrecenben,és Miskolcon tram train?

Figyelt kérdés
Mit hoz a jövő,és az intézkedés?

2023. okt. 18. 18:58
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
100%
Elgondolás már van, hogy lehetne, de konkrét tervek még nincsenek.
2023. okt. 18. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 nemaRendőrség ***** válasza:
85%
Milyen intézkedés?
2023. okt. 18. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:
72%

Nem tudok ilyen felvetésről, de lehet hogy lenne értelme!

Azt tudom, hogy Debrecen-Nagyvárad között tervbe van véve a tram-train, bár szerintem akkor már inkább Debrecen-Nyíregyháza lenne a jobb.

2023. okt. 18. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 anonim ***** válasza:
31%

Debrecen és Miskolc között jelenleg közvetlen vasútvonal sincs. Így kiépíteni egyet igen költséges lenne. Meg szerintem túl messze vannak egymástól, ahhoz, hogy megérje.


A Debrecen-Nyíregyháza vonalban több fantáziát látok.

2023. okt. 18. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:
100%

Van közvetlen vasút Miskolc és Debrecen között (arra megy a Tokaj IC), de itt nem erről van szó, két külön tramtrain-rendszerről szól a kérdés.

Fővonalakon a tramtrain csak korlátozottan alkalmazható (Szeged és Hódmezővásárhely között Algyőn alacsonyabb peron épült, mint ami a nagyvasúton szokott lenni, nem is áll meg ott más, csak a tramtrain), így a Debrecen-Nyíregyháza kiesik. Debrecen és Nagyvárad között Nagykereki felé menne a vasútvillamos, ez egy mellékvonal, más forgalom nem lenne ezen a vonalon. Miskolcra meg Tiszaújvárosból és Kazincbarcikáról lenne, itt lenne közös szakasz IC-kkel (Nyékládháza és Miskolc között), egyéb személyvonatokkal, de nem túl hosszan.

2023. okt. 18. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 anonim ***** válasza:
100%
#5: Annak, hogy alacsonyabb a peron Algyőn, mint amit mostanában a vasúton építeni szokás (sk+55), nem hiszem, hogy van ahhoz köze, hogy nem áll meg ott más vonat. Van sok állomás, ahol alacsonyabb a peron (van, ahol sk+0), és áll meg vonat.
2023. okt. 19. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/22 anonim ***** válasza:
91%
Persze, inkább a fordítottja igaz, ha magasperon lenne, akkor nem állna meg ott a tramtrain. A tramtrain viszont jár olyan sűrűn, hogy más vonatnak ne kelljen ott megállnia - Békéscsaba felé van csak átszállási kényszer a korábbiakhoz képest. Viszont a Debrecen-Nyíregyháza szakasz a Tokaj IC és a Nyírség IC része, Cívis IR-ek és záhonyi személyek is mennek arra, nem biztos, hogy szerencsés lenne ezt a szakaszt tramtrainekkel megszórni.
2023. okt. 19. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 Sanker ***** válasza:
Nekem olyan ötletem van, hogy Hajdúszoboszló-Debrecen-Hajdúsámson, valamint Hajdúböszörmény-Debrecen-Mikepércs útvonal. Nevezzük bárminek, hév, metró, villamos, a lényeg, hogy Debrecenben le a föld alá.
2023. okt. 19. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 A kérdező kommentje:
Igaz nem tettem oda a válaszba,de én nem úgy értettem hogy összeköttetést miskolc és debrecen között!! :D
2023. okt. 19. 20:24
 10/22 anonim ***** válasza:
66%

8 - Ami biztos hogy a föld alá megy Debrecenben az a vasút a repülőtérnél.

Ugyanis a futópályát muszáj egy kilométerrel meghosszabbítani Szepes irányába, és útban lenne a vasút, így azt a föld alá viszik. Ugyanúgy, mint ahogy Szingapúrban vagy Trondheimben: alul a vonat megy, felette a gépek szállnak le/fel... Az még külön kérdés, hogy a föld alá megy-e a 4-es villamos - ill. a nagyváradi tram-train? Majd kiderül.

2023. okt. 19. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!