Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Akkor most lesz Debrecenben,és...

Akkor most lesz Debrecenben,és Miskolcon tram train?

Figyelt kérdés
Mit hoz a jövő,és az intézkedés?

2023. okt. 18. 18:58
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
100%
Egyébként nem tudom, ezt honnan szedtétek, de Algyő állomáson egyáltalán nem alacsonyabb peron épült... Sk+55cm-es lett. Annyi, hogy a tramtrain jármű első és utolsó ajtaja, amik a városi szakaszon teszik lehetővé a teljesen szintbeni belépést, Algyőn nem nyithatóak. A személyvonatok meg nem a peron magassága miatt nem állnak meg ott.
2023. okt. 20. 01:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:
31%
10-es, nem viszik a föld alá, kicsit arréb teszik a vonalat és kész, vagy megszüntetik.
2023. okt. 20. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:
76%

12 Ezt miből gondolod?

Én láttam egy tervet, és abban bizony a futópálya alatt megy a vasút.

Megszüntetni nem fogják, mert Nagyváradra az a vonal megy, és azt fejleszteni fogják.

2023. okt. 21. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:
18%
13-as szerinted mennyire életszerű az, hogy egy nemzetközi biztonsági szabványoknak megfelelően szigorúan zárt repülőtér kifutópályája alatt vezetnek el egy mellékvonalat Debrecenben? Még ha mondjuk 100 év múlva 2 vágányos fővonal lesz belőle akkor sem életszerű. Fúrni kellene egy rohadt hosszú alagutat megfelelő mélységben, hogy elég erős legyen a kifutópálya alátámasztása, megoldani a vízelvezetést, a szellőztetést, 24 órában meg kellene figyelni a reptér biztonsága érdekében, stb. Mindezt úgy, hogy ott van egy rakás terület ahol el lehet vezetni. Szóval teljesen hülyeség amit írsz, de persze a fidesz a mutyizás érdekében még lehet, hogy erre is rávetemedne, hiszen minél drágább egy projekt annál többet lehet belőle lopni.
2023. okt. 21. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:
100%

14 - Azért mert te nem tudsz valamiről, az azért létezik...

A futópályát muszáj 1 kilométerrel meghosszabbítani, mert ezt igényli a biztonság is és a teherforgalom is.

A 106-os vsaút látja majd el a DGÖ teherszállítását, és ezen a vonalon jár majd a tram-train is, vagy a 4-esvillamos.

A megoldás olyan, mint egy sima aluljáró, csak a sínek nem felül mennek, mert ott a gépek szállnak le, hanem egy sima aluljáróként épülnek meg. Nincs benne semmi varázslat, a világon sok repülőtérnél alkalmazzák ezt a megoldást. Nézd meg Trondheimben pl. (kb. akkora város mint Szeged), hogy a guruló, és a futópályák alatt megy az autópálya is, és kissé arrébb a vasút is. Az alagutat felejtsd el, az csak a te rémálmod...

[link]

2023. okt. 22. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 anonim ***** válasza:
15-ös légyszíves linkeld már be azt az oldalt, ahol ezt tényként bemutatják, hogy a vasútvonalat a kifutópálya alatt vezetik el. Persze ha van is ilyen terv akkor se valószínű, hogy ezt így meg is valósítják, mivel sokkal egyszerűbb elkanyarodnia a reptértől a vonalnak mint átmenni alatta. Egyébként nem a jelenlegi kifutópályát fogják meghosszabítani, hanem a meglévő mellé építenek egy újat, legalábbis ilyen tervek is voltak. Aztán, hogy milyen tervek vannak még és abból mi, mikor és hogyan valósul meg az már egy teljesen más történet. A tram train és a 4-es villamos Debrecenben - ahol a 2-es villamos háromnegyed vonala 1 év helyett 4 évig épült - ugyanolyan sci-fi kategória mint az hogy a kifutópálya alá viszik.
2023. okt. 22. 00:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:

Itt egy videó a trondheimi repülőtér alatt futó vasútról: [link]


Egyébként az az 1 km-es hosszabbítás szerintem nem fér el, mindennel együtt már kilógna a Sárga dűlőre, egy új futópálya esetleg észak-déli irányban férne el, de akkor a vasutat legfeljebb nyugatabbra kell tenni, nem kell föld alá vezetni. Bár egy közvetlenül a terminál alatt lévő vasúti megállóhely sokat dobna a reptér használhatóságán.

2023. okt. 22. 00:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:
49%

17# Szingapúrban mentem egy autópályán, és keresztben felettem épp egy Jumbó gurult... félelmetes.


A hosszabítás csak úgy fér el + az ILS, rávezető fények stb. - hogy Szepes egy része áldozatul esik.

Már felmérték a házakat, egyelőre 36 ház van "útban". Igaz, a sajtó azt mondta, hogy az akkugyárak miatt vásárolják fel, de a valóság az, hogy a teherszállító gépeknek kell a hosszú futópálya. A Sárga dülő lehet egy hátsó (teher) bejárathoz vezető út. (már ami marad belőle).

2023. okt. 22. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 anonim ***** válasza:
18-as linkelnél olyan sajtóhírt amiben házak felvásárlásáról adnak hírt az akksigyárak vagy akár a reptér miatt, mert nekem ez új.
2023. okt. 22. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:

Van ilyen is, meg olyan is:

[link]

Aztán:

[link]


Van még több is, csak lusta vagyok keresgélni. A tényeket ennyi is igazolja - szerintem. (meg aztán hall az ember füleseket is...:)

2023. okt. 22. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!